آمازون با رکورد جدید تخفیف اپل واچ سری 9 از خود (و همه افراد دیگر) پیشی گرفته است

درگیر جنجال‌هایی بیش از آنچه که هر ،ی می‌توانست چند ماه پیش تصور کند، جدیدترین (و مسلماً بهترین) ساعت‌های هوشمند اپل احتمالاً جذاب‌تر از همیشه هستند.

از آنجایی که قیمت این دستگاه معمولاً از 399 دلار شروع می‌شود، این کاهش کاملاً بی‌سابقه و احتمالاً بی‌رقیب، بدیهی است که برای پیکربندی سطح پایه با یک قاب آلومینیومی 41 میلی‌متری و بدون اتصال سلولی مستقل اعمال نمی‌شود.

در عوض، باید مدلی از فولاد ضد زنگ را انتخاب کنید که برای افرادی با مچ دست کوچک طراحی شده و قادر به برقراری و دریافت تماس صوتی بدون گوشی هوشمند در نزدیکی شما است. حتی به طور دقیق‌تر، آمازون در حال حاضر ۲۶۵.۴۵ دلار (یا ۳۸ درصد) از قیمت فهرست ۶۹۹ دلاری یک نسخه تکی سری ۹ مجهز به شبکه ۴G LTE با بدنه فولادی ضد زنگ نقره‌ای ممتاز در اندازه ۴۱ میلی‌متری و نوار اسپرت آبی طوف، کاهش می‌دهد.

تقریباً ناگفته نماند که احتمالاً بهترین ساعت هوشمند موجود در حال حاضر برای کاربران آیفون بسیار بیشتر از یک حسگر سلامت بحث‌برانگیز ارائه می‌شود و همچنان می‌تواند به طور بالقوه جان شما را با تشخیص سقوط و تصادف، نظارت بر ECG به دقت و به طور مداوم نجات دهد. ردیابی خواب و حتی اندازه گیری دمای بدن
اپل واچ سری 9 همچنین دارای یک صفحه نمایش رتینا فوق العاده روشن و فوق العاده تیز با یک “کریستال” مقاوم در برابر ، در بالای آن است و در عین حال از ژست جدید Double Tap برای ناوبری رابط کاربری نرم تر و شهودی تر از همیشه پشتیب، می کند. به طور خلاصه، شما باید کاملاً در نظر داشته باشید که از آ،ین تبلیغ آمازون در این ساعت هوشمند مطلق استفاده کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-series-9-stainless-steel-cellular-amazon-best-deal-ever_id154899

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.