آیپد پرو 12.9 اینچی را با تخفیف 390 دلاری قبل از از بین رفتن معامله خریداری کنید

در حالی که ما از مرحله گذشته ایم اگر تبلت می‌،ید، بهتر است آی‌پد باشد یا پولتان را هدر می‌دهید، تخته سنگ های اپل هنوز در یک ک، خاص خود هستند. به خصوص آیپد پروها از نظر عملکرد بی نظیر هستند. آنها می توانند بسیار گران باشند، اما Woot با ارائه یک تخفیف فوق العاده در پایان سال بر روی آیپد پرو 12.9 اینچی نسل قبلی، این نگر، را برطرف کرده است.
آیپد پرو 12.9 اینچی 2021 دارای صفحه نمایش miniLED پر جنب و جوش است که دلیل کافی برای ،ید دستگاه است.
این تراشه بر روی تراشه ک، دسکتاپ M1 اجرا می‌شود که سریع‌تر از هر تراشه در تبلت‌های برتر اندرویدی است. اگر از برنامه های قدرتمندی مانند مایکروسافت آفیس، LumaFusion و Adobe P،tos،p استفاده می کنید، به این همه ، بخار نیاز خواهید داشت.

این تراشه همچنین چندوظیفه‌ای بی‌دردسر را تسهیل می‌کند، که اگر دوست داشته باشید از تعداد زیادی اپلیکیشن به‌طور هم‌زمان استفاده کنید و بین آن‌ها رفت‌وآمد کنید، از آن لذت خواهید برد.

تنها صفحه نمایش فوق العاده و چیپ سریع آن نیست که آیپد پرو 12.9 اینچی را منحصر به فرد می کند. همچنین دارای برخی از ویژگی های ممتاز است که سایر آیپدها ندارند، مانند صفحه نمایش 120 هرتزی و Face ID.

آی‌پد پرو 12.9 اینچی M1 با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و اتصال سلولی 1199 دلار قیمت دارد، اما Woot 390 دلار قیمت خود را کاهش داده و آن را با قیمت 809.99 دلار به فروش می‌رساند. این تخفیف تقریباً 400 دلار است و اگر به دستگاه قابل حملی نیاز دارید که بتواند تمام کارهای سنگین را انجام دهد، باید آن را انتخاب کنید.

آمازون همچنین 23 درصد تخفیف بر روی دستگاه ارائه می دهد.

این نه تنها به وظایف سخت امروزی رسیدگی می کند، بلکه برای هر برنامه ای که در آینده منتشر می شود نیز آماده خواهد بود. اگر دوست دارید بسیاری از کارها را همزمان انجام دهید یا کار شما شامل برنامه‌های سخت‌گیرانه است، تبلت‌های دیگر ممکن است کارهایی را که می‌تو،د انجام دهید محدود کنند یا با وظایف خود مشکل داشته باشند، زیرا آنها به سادگی قدرتمند نیستند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Grab-the-12.9-inch-iPad-Pro-for-390-off-before-the-deal-vanishes_id153891

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم. چت و تماس امن دیوار.