از طریق این معامله درخشان والمارت، خود را با JBL Charge 5 شگفت‌انگیز پذیرا باشید

اگر صرفه جویی 40 دلاری در یکی از JBL Charge 5 به اندازه کافی خوب به نظر نمی رسد، Walmart شما را تحت پوشش قرار داده است! در حال حاضر یکی از بهترین بلند،ای بلوتوث قابل حمل را با تخفیف 50 دلاری در رنگ های انتخابی به فروش می رساند. از آنجایی که آمازون و Best Buy هنوز 40 دلار برای این بلندگوی بسیار محبوب به شما تخفیف می دهند، والمارت قطعا مک، است که می تو،د بلندگوی خود را تهیه کنید (اگر می خواهید بیشترین سود را با پول خود داشته باشید.)

این اسپیکر باورن،ی را در گذشته با قیمت های پایین تر دیده بودیم. اما، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تخفیف فعلی والمارت با بزرگترین رقبای خود قابل مقایسه نیست. به هر حال، فقط این بلندگوی JBL نیست که می‌تو،د با تخفیف‌های سخاوتمندانه از فروشنده دریافت کنید، بلکه یک معامله به همان اندازه باورن،ی Flip 6 را راه‌اندازی کرده است که ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید.

Charge 5 همه چیز را دارد – صدای عالی، مقاومت در برابر آب جامد و گرد و غبار و حتی یک پاوربانک داخلی. برخلاف گزینه های بزرگتر، مانند Xtreme 3 و Boombox 3، این اسپیکر به اندازه کافی جمع و جور است که می تواند در سفرها جابه جا شود.

از نظر صدا، دستگاه با صدای جسورانه JBL Original Pro خود متمایز می شود، که به م،ای صدای بلند و واضح با باس فراوان روی دک است. البته، همیشه می تو،د با استفاده از ویژگی PartyBoost، تجربه را با بلند،ای JBL بیشتری تقویت کنید.

همچنین می تو،د از برنامه همراه (JBL Portable) برای تنظیم صدا به دلخواه خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که یک اکولایزر سه باند ساده دارید که به شما امکان می دهد فرکانس های باس، وسط و سه برابر را تنظیم کنید.

همانطور که اشاره شد، این اسپیکر برای استفاده در فضای باز ایده‌آل است، زیرا به دلیل مقاومت بالای آن در برابر گرد و غبار و آب – IP67. همچنین نسبت به مدل کوچکتر خود، JBL Flip 6، از طراحی قوی تری برخوردار است. گویی این کافی نیست، از نظر عمر باتری نیز از پسرعموی خود می گذرد. در حالی که Flip 6 در بهترین حالت بیش از 12 ساعت استفاده را ارائه نمی دهد، این پسر بد می تواند آهنگ های شما را تا 20 ساعت قوی نگه دارد.

اگرچه ممکن است فروش آن در قیمت استاندارد آن سخت باشد، JBL Charge 5 اکنون یک انتخاب باورن،ی برای ،، است که به دنبال یک بلندگوی ضد آب برای تابستان هستند. با تخفیف 50 دلاری در رنگ‌های منتخب، قطعاً بسیار عالی است. از خود با رنگ قرمز یا آبی پذیرایی کنید و در Walmart پس انداز کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/jbl-charge-5-brilliant-walmart-deal_id159128

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. چت و تماس امن دیوار.