اپل واچ مقرون به صرفه SE (نسل دوم) در حال حاضر اما برای مدتی محدود یک لذت واقعی است

اگر از کاربران اپل هستید که در جستجوی یک اپل واچ جدید هستید اما نمی تو،د به دنبال ساعت گران قیمت اپل واچ سری 9 بروید، خوشحال خواهید شد که بد،د می تو،د یک اپل واچ جدید را بدون ضرر و زیان به دست آورید.

Woot دارای GPS Apple Watch SE (نسل دوم) 40 میلی متری است که با 66 دلار کاهش قیمت به فروش می رسد و به شما امکان می دهد به جای 239.99 دلار، یک دستگاه را فقط با قیمت 174.30 دلار ،یداری کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم سریع عمل کنید زیرا مانند تمام معاملات Woot، این پیشنهاد دارای تایمر است و ممکن است به زودی منقضی شود. اگر می‌خواهید ساعت هوشمند بزرگ‌تری داشته باشید، راحت به سراغ مدل 44 میلی‌متری GPS در آمازون بروید، جایی که این مدل با 62 دلار تخفیف به فروش می‌رسد و می‌تواند مال شما با کمتر از 218 دلار باشد.

اگرچه اپل واچ SE (نسل دوم) به ،وان یک پوشیدنی رده بالا در نظر گرفته نمی شود، اما همچنان دارای بسیاری از ویژگی های ردیابی سلامتی است که در ساعت های ممتاز اپل وجود دارد. حتی شامل ویژگی تشخیص تصادف اپل نیز می شود که می تواند به طور خودکار در صورت تصادف شدید خودرو، درخواست کمک کند. با این حال، فاقد ویژگی هایی مانند نمایشگر همیشه روشن، نظارت بر ا،یژن خون، ردیابی ECG و سنجش دما است.

این ساعت عمر باتری تمام روز را ارائه می‌کند، که ما می‌د،م ایده‌آل نیست، اما با عمر باتری سایر ساعت‌های هوشمند اپل همخو، دارد – به جز مدل‌های Ultra.

در حالی که اپل واچ SE (نسل دوم) یک دستگاه رده بالا نیست، هنوز هم یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است و ویژگی های فراو، را با قیمت ارزان ارائه می دهد. علاوه بر این، به لطف تخفیف های آمازون و Woot، این پسر بد یک معامله واقعی برای هر کاربر اپل با بودجه است. بنابراین، از دست ندهید! همین حالا قبل از انقضای پیشنهاد، اپل واچ SE (نسل دوم) خود را از طریق این معامله بگیرید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-se-2nd-gen-woot-amazon-deal_id159269

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب. چت و تماس امن دیوار.