اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی اشتراک‌گذاری پروفایل برای استوری است

اینستاگرام به ،وان یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که دارای تعداد زیادی کاربر بیش از ۲.۵ میلیارد در سراسر جهان است. شرکت مادر آن، متا، به‌طور مداوم ویژگی‌ها و به‌روزرس،‌های جدیدی را معرفی می‌کند، مانند پس‌زمینه اخیر مبتنی بر هوش مصنوعی، که برای تغییر پویا پس‌زمینه داستان برای یک تجربه کاربری پیشرفته طراحی شده است. اکنون، شایعات حاکی از ورود قریب‌الوقوع دیگری به جعبه ابزار همیشه در حال توسعه اینستاگرام است. لیکر و توسعه‌دهنده اپلیکیشن الساندرو پالوزی (از طریق سرفصل های اندروید) اخیراً دریافته است که برنامه متعلق به متا در حال توسعه یک ویژگی جدید است. این افزودنی آتی به کاربران امکان می دهد تا نمایه شخص دیگری را مستقیماً در یک استوری به اشتراک بگذارند.

این ویژگی مشابه عملکرد موجود «افزودن به داستان» اما با تمرکز بر ارتقای نمایه کاربر دیگر کار خواهد کرد. این روشی ساده برای کاربران اینستاگرام ارائه می دهد تا توجه فالوورهای خود را به پروفایل های دیگر هدایت کنند و به طور بالقوه باعث افزایش دید و تعداد فالوورهای پروفایل مش، شود.

همانطور که از تصویر موجود در پست مشاهده می کنید، یک دکمه جدید “مشاهده پروفایل” بینندگان را دعوت می کند تا از پروفایل ذکر شده بازدید کنند. اینستاگرام از قبل به شما امکان می‌دهد انواع مطالب را در استوری به اشتراک بگذارید، مانند پست‌های دیگران. اما با این ویژگی جدید، افزایش دید نمایه آسان‌تر می‌شود.

فعال ، اشتراک‌گذاری پروفایل در استوری‌های اینستاگرام، راه‌های جدیدی را برای کشف، تعامل و قرار گرفتن در معرض نام تجاری باز می‌کند، به‌ویژه برای سازندگان و ،ب‌وکارها مفید است. در مورد آن فکر کنید – سازندگان می توانند با یکدیگر همکاری کنند، و ،ب و کارها می توانند نمایه ها را در Stories به اشتراک بگذارند، مشتریان بالقوه را جذب کنند و برند خود را کمی بیشتر در کانون توجه قرار دهند.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زم، این ویژگی در حال پیشرفت برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس خواهد بود، اما به احتمال زیاد در اوایل سال 2024 خواهد بود، پس منتظر به روز رس، ها باشید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Instagram-is-working-on-a-profile-sharing-feature-for-Stories_id153852