این معامله رویایی Edge+ (2022) هنوز در آمازون در دسترس است

چند هفته پیش، یک معامله غیرقابل مقاومت Edge+ (2022) را در آمازون به اشتراک گذاشتیم. این به شما امکان می دهد گوشی پرچمدار را با کمتر از 300 دلار تهیه کنید. و در حالی که فکر نمی‌کردیم این تبلیغ برای مدت طول، باقی بماند، اما امروز هم بسیار فعال است. به عبارت دیگر، همچنان می تو،د 119 دلار در این دستگاه صرفه جویی کنید.

توجه داشته باشید، معامله آمازون در هیچ کجا در فروشگاه های رقیب مانند Best Buy یا Walmart یافت نمی شود. برای تکمیل آن، حتی تلفن را در فروشگاه رسمی، جایی که فقط اعضای خانواده امروزی‌تر آن در دسترس هستند، نخواهید دید. به عبارت دیگر، اگر به دنبال یک موتورولا اج کاملاً جدید با قیمت کمتر از 300 دلار در حالت کاملا آنلاک هستید، قطعاً این معامله ای است که باید به آن عمل کنید.

برای یک گوشی هوشمند، این مرغ بهاری نیست. اما همچنان تجربه‌ای در سطح پرچمدار به شما می‌دهد، به‌علاوه این گوشی تا سال 2026 به‌روزرس،‌ها را دریافت می‌کند. و هرچه بیشتر به لیست مشخصات آن نگاه کنید، بهتر می‌شود! اجازه دهید در اینجا به شما زمینه ای بدهیم.

گوشی موتورولا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی POLED با نرخ تازه سازی چشمگیر 144 هرتز است. این باعث می‌شود فیلم‌ها و اسکرول‌ها احساس نرمی داشته باشند، به‌علاوه تعداد زیادی از گوشی‌های اندرویدی دیگر در آن قیمت با نرخ تازه‌سازی فریم بالا وجود ندارند. این گوشی همچنین از HDR10 پشتیب، می‌کند تا تجربه تماشای لذت‌بخش‌تری داشته باشد.

شما همچنین دارای یک چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 در زیر کاپوت خود هستید که در کنار 8 گیگابایت رم کار می کند تا عملکرد رضایت بخشی را ارائه دهد. می تو،د انتظار بازی معقول و قابلیت های چند وظیفه ای را داشته باشید. بیایید در نظر داشته باشیم که شما همچنین 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی روی عرشه دارید که فضای زیادی را برای وسواس های احتکار دیجیتال شما فراهم می کند.

تنظیمات دوربین برای یک گوشی زیر 300 دلار معقول است و دارای سنسور اصلی 50 مگاپی،لی با OIS است. هنگامی که باتری 4800 میلی آمپر ساعتی را نیز به بسته اضافه می کنید (که تقریباً 8.5 ساعت پخش ویدئو دوام می آورد)، در واقع یک گوشی بسیار من، خواهید داشت. اگر با ما موافق هستید، راحت باشید که مال خود را مستقیماً از آمازون دریافت کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/dreamlike-edge-plus-2022-deal-amazon_id158377

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب. چت و تماس امن دیوار.