این نسخه درجه یک iPad Air 13 (2024) با قدرت Apple M2 با تخفیف 65 دلاری، اما نه برای مدت طولانی

چه ،ی برای یک معامله جالب دیگر بر روی یکی از iPads های جدید شگفت انگیز اپل آماده است؟ شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد، اما حتی اگر آیپد ایرهای 11 و 13 اینچی مجهز به M2 و آن دو آیپد پرو سریع (2024) با اپل M4 داخل آن به صورت رسمی (و برای پیش‌سفارش) در کمتر از دو هفته به بازار عرضه شوند. پیش از این، ما قبلاً در مورد مجموعه ای از تخفیف های مختلف ارائه شده توسط ،ده فروشان بزرگ مانند آمازون و Best Buy گزارش داده ایم.

شاید تعجب آور نباشد که آ،ین تبلیغ از همه کاهش‌های قیمت قبلی ش،ت می‌دهد و 65 دلار از 1299 دلاری را که «به‌طور معمول» باید برای iPad Air 13 (2024) با فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایت بپردازید، کاهش می‌دهد. این بدیهی است که ما معمولاً تخفیف قابل توجهی در نظر نمی گیریم، به خصوص برای چنین دستگاه گران قیمت دیوانه کننده ای، اما برای یک گجت ساخت اپل که به زحمت چند روز از عمرش می گذرد، مطمئناً … قابل توجه است (حداقل).
از آنجایی که دارای پردازنده بسیار کمتری نسبت به آیپد پرو جدید است، اولین آیپد ایر 13 اینچی طبیعتا بهترین تبلتی نیست که در حال حاضر می توان ،ید کرد. اما چیپست Apple M2 آن هنوز سریعتر از آن چیزی است که تمام بزرگترین تبلت های اندرویدی در همان بخش ارائه می دهند، بنابراین اگر اعتیاد به احتکار دیجیتال دارید و نمی تو،د یک آیپد پرو 1 ترابایتی (2024) ب،ید، قطعا باید به فکر کشیدن آن باشید. در اینجا ماشه کنید.
به خاطر داشته باشید که سایر انواع آیپد ایر (2024) (با نمایشگرهای 11 و 13 اینچی) در زمان نگارش این مقاله تنها با قیمت 50 دلاری کاهش یافته اند. علاوه بر این، تخفیف داغ جدید 65 دلاری آمازون به طور انحصاری در رنگ خا،تری فضایی با پیکربندی 1 ترابایتی در دسترس است، که حتی به شدت نشان می دهد که قبل از اینکه غول تجارت الکترونیک به طور اجتناب ناپذیری به تازگی برق را بکشد، زمان زیادی برای اقدام ندارید. معامله پیشرفته

علاوه بر قدرت خام زیاد و زیاد آیپد ایر 13 جدید همچنین دارای نمایه 6.1 میلی متری فوق العاده نازک است، همچنین عمر باتری “تمام روز”، حسگر اثر انگشت Touch ID همیشه محبوب، دو دوربین 12 مگاپی،لی بیشتر و برخی دیگر بلند،ای استریوی منظره عالی آیا می تو،د بهتر از همه اینها با قیمت مشابه … با فضای ذخیره سازی داخلی 1 ترابایت انجام دهید؟ تقریباً مطمئناً نه، بنابراین تا زم، که می تو،د، دکمه «،ید» را در بالا فشار دهید.


آدریان، یک علاقه‌مند به فناوری تلفن همراه از دوران نوکیا 3310، حضوری پویا در زمینه رو،مه‌نگاری فناوری داشته است و قبل از پیوستن به P،neArena در سال 2018، در Android Aut،rity، Di،al Trends و Pocketnow مشارکت داشته است. برای تنوع ا،یستم اندروید. علی‌رغم چالش‌های ایجاد تعادل بین والدین تمام وقت و کارش، اشتیاق آدریان به گرایش‌های فناوری، دویدن و فیلم‌ها او را پرانرژی نگه می‌دارد. تعهد او به گوشی‌های هوشمند میان‌رده منجر به مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها شده است که با ترجیح او برای «من،» نسبت به «گران قیمت» از ورش،تگی شخصی نجات یافته است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-ipad-air-13-2024-m2-new-amazon-deal-big-discount-1tb-storage_id158489

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم. چت و تماس امن دیوار.