بازطراحی «پاسخ سریع» جیمیل برای ساده‌سازی پاسخ‌های ایمیلی در اندروید آغاز می‌شود.

جی‌میل ظاهر جدیدی برای ویژگی «پاسخ سریع» خود در دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌کند و هدف آن این است که پاسخ دادن به ایمیل‌ها را تجربه‌ای یکپارچه‌تر کند. طراحی مجدد، که در چند ماه گذشته در حال آزمایش بوده است، دکمه‌های قرص‌شکل فعلی در پایین پیام‌ها را با یک فیلد متنی متصل شده جایگزین می‌کند و نیاز به پیمایش را از بین می‌برد. به کاربران این امکان را می دهد که بلافاصله بدون نیاز به باز ، صفحه جدید، پاسخ خود را تایپ کنند. یک دکمه پیوست من، در سمت چپ قرار دارد و گزینه های منو برای پاسخ، ارسال و تغییر گیرندگان در دسترس هستند.

به گفته گوگل، این طرح به سبک چت “ایده آل برای ایمیل هایی است که فقط به یک پاسخ ساده نیاز دارند”، زیرا به کاربران اجازه می دهد در هنگام تایپ به محتوای ایمیل ارجاع دهند. برای پاسخ‌های طول،‌تری که به گزینه‌های قالب‌بندی اضافی نیاز دارند، کادر متنی را می‌توان گسترش داد تا کل صفحه را بگیرد.

قابلیت «پاسخ سریع» برنامه جیمیل در عمل | اعتبار: گوگل

این به روز رس، سمت سرور به تدریج راه خود را به کاربران جیمیل در اندروید باز می کند و با نسخه 2024.05.05.x شروع می شود. مانند بسیاری از عرضه‌های مرحله‌ای، برخی از کاربران ممکن است طراحی مجدد را در یک حساب جی‌میل ببینند، اما دیگران نه.

طراحی مجدد «پاسخ سریع» در کنار به‌روزرس،‌های Google Messages و Home رونمایی شد که نشان‌دهنده تعهد Google به اصلاح ابزارهای ارتباطی خود است. در حالی که برخی از کاربران برای ظاهر جدید ابراز اشتیاق کرده‌اند، برخی دیگر هنوز در حال تطبیق با این تغییر هستند.

همانطور که 9to5Google گزارش می دهد، دکمه های سنتی قرص شکل برای اقداماتی مانند “Reply All” جایگزین شده اند و برخی از کاربران توانایی فوروارد آسان ایمیل ها یا ارسال واکنش های ایموجی را از دست می دهند. با این حال، رابط کاربری بازطراحی شده با هدف اولویت دادن به سرعت و راحتی برای آن پاسخ‌های سریع ایمیلی است.

این به روز رس، به دنبال اعلام کاهش قابل توجه ویژگی امروز برای دستگاه های اندرویدی است. جالب است که ببینیم این به روز رس، چگونه نحوه تعامل کاربران اندروید با جیمیل خود را تغییر خواهد داد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/gmails-quick-reply-redesign-to-streamline-email-responses-begins-rollout-on-android_id158899

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب.