با پشتیبانی از اپلیکیشن Camera Assistant، دوربین‌های Galaxy S21 FE می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند

برنامه دستیار دوربین سامسونگ به کاربران گوشی گل،ی این امکان را می دهد که دوربین را با افزودن چندین ویژگی از جمله دکمه میانبر اختصاصی زوم 2 برابری شخصی سازی کنند. این برنامه همچنین به کاربر اجازه می دهد تا میزان “نرم شدن” یک ع، را پس از ع،برداری سفارشی کند. دستیار دوربین اعوجاج هایی مانند خطوط خم شدن و خم شدن را که در برخی از تصاویری که با استفاده از دوربین فوق عریض گرفته شده اند را اصلاح می کند. و با این برنامه، کاربران می توانند به محض لمس شاتر ع، بگیرند. کشیدن یا پایین نگه داشتن شاتر باعث می شود که دوربین ع، دیگری بگیرد.

اینها نمونه ای نماینده از ویژگی های ارائه شده توسط دستیار دوربین است که توسط سامسونگ در سال 2022 منتشر شد. تلفن های سازگار می توانند با ضربه زدن روی این پیوند یا با استفاده از ابزار جستجو در فروشگاه گل،ی برای یافتن دستیار دوربین، آن را از فروشگاه گل،ی نصب کنند. . اگر دوست دارید از دوربین های گوشی گل،ی سازگار خود استفاده کنید و طبق SamMobile این لیست نام جدیدی پیدا می کند، این یک برنامه عالی است. Galaxy S21 FE اکنون از برنامه Camera Assistant پشتیب، می کند.

این یک چیز بزرگ است زیرا هر مدل Galaxy FE از برنامه دستیار دوربین پشتیب، نمی کند. در واقع، به نظر می رسد که گوگل دیگر مشخصات را بین یک مدل گل،ی اس معمولی و نسخه گل،ی اس FE ی،ان نگه نمی دارد. این را در نظر بگیرید. این Galaxy S21 FE همان پردازنده برنامه Snapdragon 888 (AP) را در ایالات متحده، کانادا و چین و Exynos 2200 AP را در مناطق دیگر درست مانند مدل Galaxy S21 داشت.

با این حال، Galaxy S23 FE از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 SoC استفاده می کند که یک نسل قدیمی تر از Snapdragon 8 Gen 2 SoC است که برای تامین انرژی Galaxy S23 استفاده می شود. و این با وجود این واقعیت است که Galaxy S23 FE هشت ماه پس از آزادی آزاد شد گل،ی اس 23.

SamMobile معتقد است که پشتیب، از دستیار دوربین ممکن است بی سر و صدا به آن اضافه شده باشد Galaxy S21 FE در ژانویه، آ،ین باری بود که دستگاه به‌روزرس، دریافت کرد. اگر شما صاحب الف هستید Galaxy S21 FE، سعی کنید دستیار دوربین را از فروشگاه گل،ی به گوشی خود اضافه کنید. اگر در مورد ع، گرفتن با گوشی خود جدی هستید، از داشتن سفارشی سازی ارائه شده توسط برنامه خوشحال خواهید شد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-s21-fe-supports-samsungs-camera-،istant-app_id158451

استفاده از ضد انعقاد سیترات سدیم :. نحوه افزودن جستجوی گوگل به سایت وردپرس (راه آسان). چت و تماس امن دیوار.