با کمال تعجب، ویژگی‌های جدید صاحبان تلفن را به ارتقاء سوق نمی‌دهند، اما این یک شرط باعث می‌شود

این گزارش خاطرنشان می‌کند که در سال گذشته منتهی به ژوئن گذشته، 34 درصد از ،یداران جدید آیفون، مدل جدیدی را برای جایگزینی تلفنی که سه سال یا بیشتر نگه داشته‌اند، ،یداری کرده‌اند. این مقدار کمی بیشتر از 33 درصد از واحدهای آیفون برای سه سال یا بیشتر بود که در سال قبل با یک مدل جدید جایگزین شدند. فقط کمتر از یک سوم از مصرف کنندگان یک آیفون جدید برای جایگزینی تلفن قبلی که دو سال یا کمتر استفاده می ،د ،یداری ،د. توجه داشته باشید که گوشی‌هایی که با یک واحد جدید آیفون جایگزین می‌شوند، از مدل‌های آیفون یا اندروید بودند.

ویژگی های جدید دلیلی خودکار برای ارتقا به گوشی جدید نیستند. CIRP می‌گوید که برای صاحب تلفن، وضعیت فعلی راننده روزانه او مهم‌تر است، در مقایسه با بهبود سنسور دوربین، ویژگی‌های هوش مصنوعی یا عمر باتری بهتر. و گوشی‌های جدید برای مدت طول،‌تری ساخته می‌شوند که توضیح می‌دهد که چرا گوگل و سامسونگ تا ۷ به‌روزرس، اندروید را با برخی مدل‌ها ارائه می‌کنند.

یکی دیگر از دلایلی که دارندگان تلفن برای مدت طول، تری گوشی های خود را نگه می دارند مربوط به بودجه ماهانه ای است که برای ،ید دستگاه در زمان جدید استفاده می شود. هنگامی که آ،ین پرداخت ماهانه انجام می شود، صاحب تلفن اغلب تا 40 دلار کاهش در پرداخت های ماهانه خود مشاهده می کند. کاهش در پرداخت ماهانه اغلب به اندازه‌ای است که مصرف‌کننده را مجبور می‌کند از بازار تلفن جدید دور بماند تا زم، که کاملاً نیاز به ،ید یک تلفن جدید داشته باشد.

به همین دلیل است که برخی از اپراتورهای آمریکایی انگیزه‌های باورن،ی را برای ترغیب مصرف‌کنندگان به ،ید آیفون جدید ارائه می‌کنند. سال گذشته، اپراتور من بیش از 800 دلار برای آیفون 11 پرو م، به من پیشنهاد داد و در حالی که سال گذشته قصد ارتقاء آن را نداشتم، در نهایت آیفون 15 پرو م، را دریافت کردم.

CIRP انتظار دارد که روند فعلی در میان مصرف کنندگان، محرک روزانه خود را برای مدت طول، تری حفظ کند تا ادامه یابد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/more-ip،ne-owners-wait-at-least-three-years-between-upgrades_id162482