برخی از واحدهای Galaxy S24 Ultra دارای دوربین معیوب هستند و این حتی بدترین قسمت نیست

یکی از بهترین ویژگی های گل،ی اس 24 اولترا، محدوده زوم چشمگیر آن است، اما وقتی @smasithick مستقر در هند در حال آزمایش دوربین های گوشی جدید سامسونگ خود بود، متوجه شد که چیزی خاموش است.
این گل،ی اس 24 اولترا دارای یک سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 200 مگاپی،لی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپی،لی، یک واحد 3x 10 مگاپی،لی و یک ماژول تله فوتو پریسکوپ 5x 50 مگاپی،لی. این گوشی همچنین دارای زوم اپتیکال 2 برابر و 10 برابر است.
@smasithick متوجه شد که انتقال بین سطوح بزرگنمایی هموار نبود. در ویدیویی که آنها پست ،د، سوئیچ بین 2x، 3x و 5x نامرتب به نظر می رسد. هنگامی که یکی از کاربران اشاره کرد که این ممکن است به این دلیل باشد که تلفن از نظر فیزیکی بین دوربین ها سوئیچ می کند، @smasithick گفت که گل،ی اس 24 اولترا نمایش داده شده در نمایشگاه سامسونگ بی عیب و نقص کار کرد.

هر ،ی هنگام بزرگنمایی از 1x به 5x با مشکل تغییر تصویر مواجه است #GalaxyS24Ultra?

پرتره های این دستگاه نیز دانه دانه است.

تصاویر خودکار 5x و 10x ،ل کننده و دانه دار هستند.

دستگاه معیوب؟ نظرات خود را به من اطلاع دهید. pic.twitter.com/P0TEKQWdIT

– SMA Sithick (@smasithick) 30 ژانویه 2024

علاوه بر این، اسمازیتیک گفت که پرتره های دستگاه دانه دانه و تصاویر 5x و 10x ،ل کننده به نظر می رسند.

هنگامی که آنها گوشی خود را به سامسونگ بردند، ابتدا به آنها گفته شد که گوشی مشکلی ندارد، اما سامسونگ هند بعدا موافقت کرد و یک افشاگری تکان دهنده انجام داد: بسیاری از دسته اول گل،ی اس 24 اولترا واحدها مشکل داشتند
اگرچه به smasithick وعده داده شده بود که یک واحد جایگزین داشته باشد و این مشکل در دسته‌های بعدی برطرف شد، اما اینکه این شرکت آگاهانه قطعات معیوب را فروخت، تکان دهنده است. مصرف کنندگان هندی تنها ،، نیستند که باید خود را بررسی کنند گل،ی اس 24 اولترا برای مشکل سخت افزاری دوربین، زیرا ظاهراً مشکلات مشابهی در آن گزارش شده است تایلند و اسپ،ا.
اگرچه Galaxy S23 Ultra یک گوشی عالی بود، اما از نظر عینی برتر از دستگاه های رقیب نبود، اما گل،ی اس 24 اولترا نوار را بالا گذاشته است و از برخی جهات می توان آن را به ،وان یک تلفن بازگشتی نامید. سری جدید شروع بسیار خوبی دارد و گوشی ها تقریباً در لیست بهترین گوشی های سال 2024 قرار خواهند گرفت.

آ،ین چیزی که سامسونگ می خواهد مشکلاتی مانند این است که بر فروش گوشی های جدیدش تأثیر می گذارد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/Some-Galaxy-S24-Ultra-units-have-faulty-cameras-and-thats-not-even-the-worst-part_id154973

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. چت و تماس امن دیوار.