بعید است، اما آیا می‌توانیم در MWC شاهد اکسپریا F تاشو سونی باشیم؟

همانطور که در Suma، Digest (از طریق Gizmo،a) منتشر شده است، یک منبع ادعایی سونی اطلاعاتی را منتشر کرد که ممکن است توضیح دهد چرا سونی با سرعت تمام در بازار محصولات تاشو پیش نمی رود. گزارش شده است که این خودی گفته است که تصمیم او این است که 70 درصد از کاربر، که برای اولین بار با قابلیت تاشو استفاده می کنند، با ،ید بعدی خود به یک گوشی هوشمند سنتی بازگردند. این بر اساس شواهد خاصی نیست که او دارد و موضع رسمی سونی در این مورد نیست.

با این حال، منبع داخلی سونی می‌گوید که اگر درست می‌گوید، پس از افزایش اولیه گوشی‌های تاشو که در چند سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم، ضریب نفوذ گوشی‌های تاشو در بازار جه، گوشی‌های هوشمند شروع به کاهش خواهد کرد. اگر این داده‌ها درست باشد، در کوتاه‌مدت، فروش گوشی‌های هوشمند تاشو همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، اما در نهایت کاهش می‌یابد زیرا بسیاری از ،، که آن‌ها را امتحان می‌کنند با گوشی بعدی خود به حالت سنتی بازمی‌گردند.

گمان می رود که Sony Xperia F دارای صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح 4K با نسبت تصویر 21:9 باشد. این امر باعث می شود که صفحه نمایش داخلی کمی عریض تر از صفحه نمایش 22:9 روی صفحه نمایش باشد کهکشان Z Flip 5 و Razr+.

گوشی‌های تاشوی تاشو بسیار محبوب هستند، زیرا مدل‌های گل،ی زد فلیپ محبوب‌ترین گوشی‌های تاشو طی سه سال گذشته بوده‌اند. شایعات همچنین حاکی از آن است که برای جذب ،یداران در بخشی که در حال تبدیل شدن به یک بخش بسیار رقابتی برای بازار گوشی های هوشمند است، سونی ممکن است برخی از قابلیت های بازی را به Xperia F اضافه کند.
سونی به طور سنتی از گوشی های خود در نمایشگاه MWC رونمایی می کند و انتظار می رود در تاریخ 26 فوریه در بارسلونا چند گوشی جدید را معرفی کند. آیا در آن زمان می تو،م شاهد معرفی Xperia F تاشو باشیم؟ تاکنون هیچ رندر یا لو رفتنی از چنین دستگاهی وجود نداشته است، اما هنوز سه هفته تا برگزاری رویداد MWC سونی باقی مانده است. دست به دعا باش.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/sony-xperia-f-clams،-foldable-still-just-a-،or_id154982

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.