بله، هنوز هم می توانید Apple Watch Ultra 2 را خریداری کنید، و بله، بسیار ارزان تر از حد معمول است

اینکه اپل واچ اولترا 2 را ارزان یا مقرون به صرفه بنامید، نه تنها یک بی،ه به شدت اغراق آمیز، بلکه یک اشتباه کاملاً نادرست است. در حالی که بدیهی است چندین دلیل خوب وجود دارد که چرا این ساعت هوشمند بسیار محکم معمولاً ۷۹۹ دلار قیمت دارد، از نظر فیزیکی غیرممکن است که به آن بر،ب قیمت نگاه نکنید و فک خود را روی زمین بیاندازید.

این… پس از آ،ین تخفیف آمازون بر روی یک نوع خاص از ساعت ناهموار عرضه شده در سال 2022، اساساً تغییر نخواهد کرد، اما احتمالاً برداشتن فک مذکور از روی زمین و فشار دادن “اکنون ب،ید” حداقل کمی آسان تر خواهد بود. دکمه ” با قیمت قابل توجهی 90 دلار کمتر از حد معمول.
به منظور به حدا،ر رساندن پس انداز سال جدید خود، باید مدلی را انتخاب کنید که یک قاب تیت،ومی فوق العاده مقاوم را با یک حلقه کوچک آلپاین زیتونی جفت می کند، و اگر این یک مشکل باشد، می ترسیم که مجبور شوید به آن بسنده کنید. تخفیف 40 دلاری یا 60 دلاری آمازون در حال حاضر.
مشابه در زیاد از راه‌هایی برای نسل اول اپل واچ اولترا که در سال 2021 عرضه شد، تلاش‌های ساعت هوشمند مقاوم کوپرتینویی در سال دوم با تقریباً تمام بهترین پوشیدنی‌های گارمین از نظر دوام و درخشش مثبت (هم به صورت مجازی و هم به م،ای واقعی کلمه) تا صفحه نمایش همراه است. کیفیت نگران کننده است و عمر باتری بهتر از حد متوسط ​​را ارائه می دهد.
قدرت خام این چیز به وضوح خارج از نمودار است، به همین دلیل است که واضح است که انتظار اینکه هفته ها با یک بار شارژ دوام بیاورد بسیار غیرواقعی است. در پایان روز، یک ژست احتمالاً ویژگی اصلی است که آن را از هم جدا می کند اپل واچ اولترا 2 از نسخه قبلی خود، که ممکن است حیاتی به نظر نرسد، اما با این قیمت به تازگی کاهش یافته، می تواند همه چیز را در جهان ایجاد کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-ultra-2-amazon-deal-a-lot-cheaper-than-usual_id154102

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. چت و تماس امن دیوار.