بهترین تخفیف‌های شب سال نو: تخفیف‌های فوق‌العاده در Google Pixel، Motorola، و بسیاری موارد دیگر

2024 در آستانه ورود به خانه است، و احتمالاً از خود می‌پرسید: «چگونه سال آینده را هیجان‌انگیزتر کنیم؟» اگر شما هم مانند ما به جدیدترین فناوری ها علاقه دارید، ممکن است وسوسه شوید که یک ابزار جدید را به مجموعه فناوری در حال رشد خود اضافه کنید. آیا این ایده خیال شما را غلغلک می دهد؟ در این صورت، شما به جای درست رسیده اید! ما تکالیف خود را انجام داده‌ایم، وب را جست‌وجو کرده‌ایم تا پیشنهادات هیجان‌انگیزی را برای بسیاری از بهترین تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر فناوری‌ها پیدا کنیم که ممکن است شروع مورد نیاز را برای سال آینده به شما بدهد. از تخفیف‌های حماسی در گوشی‌های هوشمند گرفته تا کاهش قیمت باورن،ی‌تر در تبلت‌هایی که تا 400 دلار می‌رسد، ما برای هر سلیقه و بودجه‌ای چیزی پیدا کرده‌ایم.

برای راحتی شما، ما همه معاملات را در سه دسته قیمت متفاوت سازماندهی کرده ایم. امیدواریم که این به شما کمک کند بدون زحمت پیشنهادات من، را برای بودجه خود پیدا کنید. اماده ای؟ بیایید به آن برسیم!

پرش به:

بهترین معاملات شب سال نو زیر 300 دلار

آمازون برای شب سال نو سخاوتمندانه بیشتری به ،ج داده است. باور کنید یا نه، ما چند پیشنهاد واقعا عالی در بزرگترین ،ده فروش آنلاین جهان پیدا کردیم، از جمله تخفیف حماسی 100 دلاری در Moto G Power 5G (2023).

اگر به دنبال یک گوشی جدید نیستید، چطور می‌خواهید که با یک جفت هدفون جدید چیزها را بهتر کنید؟ به ،وان مثال، Soundcore Liberty 3 Pro در حال حاضر با 41 درصد تخفیف در دسترس است.

ما چیزی برای طرفداران سامسونگ نیز پیدا کردیم. آنها اکنون می توانند ا،یستم خود را با یک Galaxy Tab S6 Lite جدید (2022) یا یک Galaxy Watch 6 جدید (40 میلی متری) با قیمت ارزان کامل کنند.

بهترین معاملات شب سال نو زیر 500 دلار

،، از شما که بودجه کمی ندارید، پیشنهادهای باورن،ی زیادی برای انتخاب و ول،جی پیدا خواهید کرد. در این شب سال نو، می‌تو،د خود را با یک Galaxy Tab S8 کاملاً جدید پذیرایی کنید و در این فرآیند 200 دلار صرفه‌جویی کنید، هدست فوق‌العاده پریمیوم XM5 سونی را با قیمت 18 درصد ارزان‌تر انتخاب کنید، یا گوشی جدید موتورولا، Edge (2023) را ارتقا دهید. ) با 42 درصد تخفیف.

بهترین معاملات شب سال نو بیش از 500 دلار

به دنبال چیزی در محدوده 500 دلار و بالاتر هستید؟ جای نگر، نیست! ما چیزهای نسبتاً هیجان انگیزی را برای نشان دادن شما در آن محدوده قیمت نیز آماده کرده ایم. برای مثال، در Walmart، یک معامله واقعاً بی‌رقیب در تبلت شگفت‌انگیز ویندوزی، Microsoft Surface Pro 8، توجه ما را به خود جلب کرد. این تبلت اکنون تنها با قیمت 619.99 دلار به فروش می رسد و، باور کنید یا نه، با لوازم جانبی صفحه کلید قابل اتصال مغناطیسی خود وارد بازار می شود.

یکی دیگر از تخفیف‌های شگفت‌انگیز، این بار در آمازون، به شما امکان می‌دهد تا 46 درصد صرفه‌جویی شگفت‌انگیز را در Google Pixel 7 Pro بسیار توانمند که همچنان در میان بهترین گوشی‌های اندرویدی 2023 است، صرفه‌جویی کنید. Galaxy Tab S8 Ultra نیز در ،ده‌فروشی موجود است. با 400 دلار قیمت ارزان تر!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/best-new-years-eve-2023-deals_id153877

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب.