به زودی، می توانید واتس اپ خود را به هر رنگی که دوست دارید رنگ آمیزی کنید، تا زمانی که سبز، آبی، سفید، صورتی یا بنفش باشد.

آ،ین نسخه بتای واتس اپ برای iOS 24.1.10.70 به این نکته اشاره می کند که راهی بی دردسر برای کاربران برای تغییر تم WhatsApp و انتخاب بین پنج رنگ متمایز وجود دارد:

  1. سبز
  2. آبی
  3. سفید (نه سفید برفی، تا کره چشم شما ب،د)
  4. رنگ صورتی
  5. رنگ بنفش

این آ،ین گزارش از پلتفرم فوق آموزنده WABetaInfo است و اگرچه آنها مثبت هستند که ویژگی انتخاب تم در آینده در دسترس خواهد بود، مشخص نیست چه زم، قرار است برای عموم عرضه شود. به روز رس، iOS 23.21.1.70 یک چیز بود، WABetaInfo به اشتراک گذاشت که در شرف ارائه یک رابط جدید برای برنامه با رنگ ها و نمادهای جدید است. این به‌روزرس، رنگ سبز جدیدی را معرفی کرد، اما همه با آن موافق نبودند و رنگ آبی قدیمی را ترجیح می‌دادند. به همین دلیل است که اکنون مهندسان روی چندین رنگ کار می کنند، نه فقط روی گزینه سبز یا آبی.

طبق اسکرین شات، واتس اپ در نهایت بخش جدیدی را معرفی خواهد کرد که در آن انتخاب بین سبز، آبی، سفید (نوعی)، صورتی و بنفش به ،وان رنگ برند اصلی امکان پذیر خواهد بود.

در این گزارش آمده است که با مجموعه ای از پنج گزینه موجود، کاربران می توانند رنگ برند اصلی را انتخاب کنند که “با شخصیت آنها طنین انداز شود یا به سادگی برنامه را از نظر بصری برای آنها جذاب تر کند” و اضافه می کند که “یکی دیگر از مزیت های کلیدی پتانسیل دسترسی بهتر است”. . به ،وان مثال، برای کاربران خاصی با اختلالات بینایی یا ترجیحات رنگی خاص بر اساس راحتی شخصی، امکان تغییر رنگ برند اصلی می تواند برنامه را قطعا کاربرپسندتر کند.

علاوه بر این، WABetaInfo حتی اطلاعاتی درباره آینده دور دارد: «واتس‌اپ ممکن است برنامه‌هایی برای گسترش این ویژگی سفارشی‌سازی با معرفی قابلیت تغییر رنگ حباب در آینده‌ای دور داشته باشد. به نظر ما، این حرکت شخصی‌سازی را به سطح جدیدی می‌برد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا مکالمات دیجیتالی خود را با لمس سبک منحصر به فرد خود القا کنند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/whatsapp-beta-theme-picker_id154199

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم. کتاب شیمی مواد غذایی.