به زودی قادر خواهید بود تصاویری با هوش مصنوعی درست در چت های واتس اپ خود ایجاد کنید

به نظر می‌رسد واتس‌اپ، اپلیکیشن پیام‌رس، مورد استفاده برای بسیاری، در حال استقبال از هوش مصنوعی است. در آ،ین به‌روزرس، بتا برای کاربران اندروید، مردم یک ویژگی پنهان را کشف کرده‌اند – میانبری برای ایجاد تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی درست در چت‌های شما. درست است، شما به زودی قادر خواهید بود تصاویر را در لحظه ثبت کنید، همه اینها به لطف قدرت هوش مصنوعی است. طبق گفته افراد WABetaInfo، این ترفند جدید از Meta AI، دستیار هوشمند شرکت که می تواند داده های پیچیده را درک کند، استفاده می کند. دستورالعمل ها، و حتی ایده ها را به صورت بصری زنده کنید. اساساً آنچه را که می خواهید به آن می گویید و این تصویری را برای شما تداعی می کند. در حال حاضر، این دستیار هوش مصنوعی تنها در چند مکان و برای گروهی منتخب از کاربران در دسترس است، اما به نظر می رسد واتس اپ در حال آماده شدن است تا آن را به طور گسترده در دسترس قرار دهد.

اعتبار: WABetaInfo

بنابراین، چه چیز مهمی در مورد این میانبر جدید است؟ خوب، برای شروع، اگر ،ی هستید که عاشق ارسال تصاویر در چت های خود هستید، در زمان شما صرفه جویی می کند. دیگر نیازی به حفاری در رول دوربین خود یا جستجوی آنلاین برای ع، یا GIF کامل نیست – می‌تو،د همان لحظه یکی را ایجاد کنید. به علاوه، این می تواند یک راه سرگرم کننده برای خلاقیت و بیان خود به روشی کاملاً جدید باشد.

در حال حاضر، می تو،د تصاویر را در چت متا هوش مصنوعی یا با استفاده از یک دستور خاص در چت های گروهی خود ایجاد کنید. اما با آ،ین به‌روزرس، واتس‌اپ برای اندروید 2.24.12.4 که در فروشگاه Google Play در دسترس است، بسیار آسان‌تر و در دسترس‌تر خواهد بود. یک میانبر مفید در برگه پیوست چت خود خواهید داشت که هر زمان که الهام گرفتید آماده استفاده است.

به نظر می رسد که واتس اپ در حال افزایش بازی خود در مورد ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی است. این ابزار جدید ایجاد تصویر تنها نمونه‌ای از این است که چگونه شرکت دائماً در تلاش است تا چت را سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/you-will-soon-be-able-to-create-ai-powered-images-right-within-your-whatsapp-chats_id158685

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. استفاده از ضد انعقاد سیترات سدیم :.