به گفته تحلیلگران، آیفون در آستانه یک چرخه ارتقاء چند ساله به دلیل IntelliPhones است.

در اینجا چند خبر تکان دهنده برای برخی از شما وجود دارد. اپل گوشی هوشمند را اختراع نکرده است. کاری که این شرکت انجام داد این بود که گوشی هوشمند را بهبود بخشید تا آن را به دستگاهی تبدیل کند که برای همه بدون توجه به آنچه که می‌خواهند گوشی برایشان انجام دهد، می‌توان از آن به‌صورت جه، استفاده کرد. اکنون، بیش از 17 سال پس از تغییر اساسی صنعت گوشی های هوشمند، به گفته تحلیلگران بانک آمریکا، صنعت گوشی های هوشمند در شرف تغییر مجدد است. آیا گوشی های هوشمند دنیا را تغییر خواهند داد؟
به گفته فورچون، وامسی موهان، تحلیلگر ارشد سهام بانک آمریکا، گوشی های جدید مجهز به هوش مصنوعی را IntelliP،ne می نامد که حیواناتی کاملاً متفاوت از گوشی های هوشمند امروزی هستند. موهان آینده‌ای را متصور است که در آن این تلفن‌های قدرتمند از هوش مصنوعی برای هدایت ویژگی‌های بهبود کیفیت زندگی مانند ترجمه هم‌زمان زبان تا قرار ملاقات و زمان‌بندی سفر استفاده می‌کنند و حتی به شما آموزش می‌دهند.

موهان به مشتریان بانک آمریکا نوشت: «ما شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند هوش مصنوعی (اینتلی‌فون) به‌،وان یک رویداد ارتقاء در هر دهه هستیم، که به گفته تحلیل‌گر منجر به «یک چرخه ارتقای چند ساله شبیه به بهبود عملکرد مرحله‌ای» خواهد شد. با معرفی گوشی های هوشمند هدایت می شود.” از آنجایی که گوشی‌های هوشمند معمولی متوجه می‌شوند که نمی‌توانند با اینتلی‌فون‌ها رقابت کنند، مصرف‌کنندگان مانند آنچه در زمان عرضه آیفون برای اولین بار در ژوئن 2007 رخ داد، ولگردی به‌روزرس، خواهند کرد.

اپل یک پایگاه نصب شده متشکل از 2.2 میلیارد کاربر فعال آیفون دارد و بسیاری از آنها ممکن است متقاعد شوند که وقتی ببینند مدل های آیفون مجهز به هوش مصنوعی چه کاری می توانند برای آنها انجام دهند، آنها را ارتقا دهند. نشان دادن آنچه که آیفون اصلی می‌تواند برای آنها انجام دهد، موضوع اولین آگهی‌های تبلیغاتی اپل بود و به عموم مردم به دلیل نیاز به تلفن صفحه لمسی فروخته شد. موهان می بیند که اپل از چرخه چند ساله ارتقای آیفون با شروع عصر اینتلفون سود می برد.

تحلیلگران بانک آمریکا می گویند که IntelliP،nes قابلیت های AR و VR جدیدی را به همراه ویژگی های مرتبط با سلامتی به گوشی هوشمند خواهد آورد که این تلفن ها را در اذهان عموم به یک “باید” تبدیل می کند. تحلیلگران می نویسند: “با تکامل فناوری هوش مصنوعی، شکاف بین اینتلفون ها و گوشی های هوشمند سنتی احتمالاً با ارائه عملکردهای پیچیده تر و شخصی سازی شده بیشتر افزایش می یابد.” موهان می‌گوید که اینتلفون‌ها با توجه به قابلیت حمل، ویژگی‌ها و هزینه رایانه‌های شخصی بر هوش مصنوعی تسلط خواهند داشت.

موهان نوشت، این یادداشت به مشتریان شامل صحبت در مورد یک اپ استور هوش مصنوعی بود که در آن کاربران آیفون می‌توانند اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای گوشی‌های خود دانلود کنند که به اپل «لایه جدیدی از درآمدزایی» می‌دهد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/the-ip،ne-is-about-to-embark-on-a-multi-year-upgrade-cycle_id158949

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.