تاریخ انتشار iOS 17.4 ممکن است زودتر از آنچه انتظار می رفت فرا برسد – دلیل این امر در اینجا آمده است

آ،ین نسخه از سیستم عامل آیفون در حال حاضر در مرحله آزمایش است و اگر نمی‌د،د که بیلد پایدار چه زم، منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد که برای انتشار عمومی iOS 17.4 نیازی به صبر بیش از این نخواهید داشت.

اگر نمی تو،د برای دانلود صبر کنید iOS 17.4 اما ماهیت غیرقابل پیش بینی نسخه های بتا شما را از دانلود نسخه بتای توسعه دهنده یا عمومی باز می دارد. iOS 17تاریخ انتشار .4 احتمالاً نزدیک است.

برای اپل مشخص نیست که درباره تاریخ انتشار نسخه جدید iOS اطلاعاتی ارائه دهد، اما با نزدیک شدن به یک ضرب الاجل، اپل این بار با تأیید این موضوع استثنا قائل شد. iOS 17.4 در ماه مارس منتشر خواهد شد، اگرچه تاریخ دقیق آن را فاش نکرد.

تاریخ انتشار iOS 17.4 مورد انتظار

مانند 9to5Mac یادداشت ها، iOS 16.4 در 27 مارس منتشر شد و iOS 15.4 در 15 مارس منتشر شد. آیا این بدان م،است که iOS 17.4 حداقل سه هفته دیگر است؟ خوب، به دلیل ضرب الاجل های مشخصی که اتحادیه اروپا تعیین کرده است، تاریخ نمی تواند راهنمای ما در اینجا باشد.
مقداری کلید iOS 17ویژگی‌های .4 برگرفته از مقرراتی است که توسط قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا وضع شده است. از آنجایی که اپل تا 6 مارس فرصت دارد تا از این قانون پیروی کند، iOS 17.4 احتمالاً در آن تاریخ یا قبل از آن منتشر خواهد شد.

آیفون XS و مدل‌های جدیدتر قابل دانلود خواهند بود iOS 17.4.

اپل در رتبه چهارم قرار دارد iOS 17.4 بتا و ممکن است شاهد انتشار نسخه بتای نهایی یا نسخه نامزد انتشار در هفته آینده باشیم.

iOS 17.4 با مجموعه ای از ویژگی های جدید عرضه خواهد شد. برخی از تغییرات منحصر به بازار اروپا خواهد بود. به ،وان مثال، اپل به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا برنامه ها را از بازارهای شخص ثالث دانلود کنند، در حالی که در حال حاضر، فروشگاه App تنها جایی برای دریافت برنامه ها است. کاربران اروپایی همچنین یک اعلان جدید سافاری برای تنظیم یک مرورگر پیش فرض خواهند دید.

خارج از تغییرات اجباری اتحادیه اروپا، محافظت از دستگاه دزدیده شده، رونوشت پاد،ت، ایموجی های جدید، صفحه خوش آمدگویی جدید، تغییرات در نحوه نمایش اطلاعات سلامت باتری، امنیت کوانتومی iMessage و ارتقای CarPlay وجود دارد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/iOS-17.4-release-date-could-arrive-sooner-than-expected—-heres-why_id155669

چت و تماس امن دیوار.