تایید شده است؛ AT&T هزینه قطعی روز پنجشنبه را به مشتریان آسیب دیده بازپرداخت خواهد کرد

اوایل روز شنبه، درباره یکی از مش،ین AT&T به شما گفتیم که در “X” پست کرده بود که به دلیل قطعی عظیم سراسری که مش،ان AT&T مجبور بودند صبح پنجشنبه با آن دست و پنجه نرم کنند، مبلغ 52.50 دلار به او بازپرداخت شد. ما همچنین پیشنهاد کردیم که مش،ین AT&T با درخواست مقداری اعتبار به دلیل قطعی که AT&T اذعان داشت به دلیل فرآیند نادرستی که برای گسترش شبکه خود استفاده کرده بود، چیزی برای از دست دادن ندارند.
بعد از ظهر پنجشنبه AT&T گفت: “بر اساس بررسی اولیه ما، ما معتقدیم که قطعی امروز ناشی از اعمال و اجرای یک فرآیند نادرست است که در هنگام گسترش شبکه خود استفاده شده است، نه یک حمله سایبری. ما به ارزیابی خود از قطعی امروز ادامه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم. ما به ارائه خدماتی که مشتریان ما شایسته آن هستند ادامه می دهیم.”
رویترز شنبه شب گزارش داد که AT&T اعتبارات صورتحساب را به مصرف کنندگ، که تحت تأثیر این قطعی قرار گرفته یا «به طور بالقوه» تحت تأثیر قرار گرفته اند، اعطا می کند. سومین ارائه دهنده بزرگ بی سیم کشور پس از رهبر Verizon و مقام دوم تی موبایلسیگنال های 5G AT&T 290 میلیون آمریکایی را پوشش می دهد که بسیاری از آنها مجبور بودند 10 ساعت را بدون برقراری تماس یا گرفتن تماس یا ارسال و دریافت پیامک پشت سر بگذارند. AT&T روز شنبه اعلام کرد که ،نی از تعداد مش،ینش که تحت تاثیر این قطعی قرار گرفته اند، ندارد.

AT&T روز شنبه اعلام کرد که به مشتریان آسیب دیده اعتباری برای میانگین هزینه یک روز کامل خدمات بی سیم می دهد. یکی از سخنگویان شرکت گفت: “ما ناامیدی را که این قطعی ایجاد کرده است تشخیص می دهیم و می د،م که بسیاری از مشتریان خود را ناامید کرده ایم.” ما همچنین در حال انجام اقداماتی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در آینده هستیم.»

چندین آژانس آمریکایی از جمله FCC و آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت ایالات متحده (CISA) در حال بررسی این حادثه هستند. ارائه‌دهنده بی‌سیم گفته است که باور نمی‌کند که این قطعی ناشی از یک حمله سایبری باشد.

در سال 2021، رگولاتورها به توافقی 19.5 میلیون دلاری رسیدند تی موبایل بیش از یک قطعی که بیش از 12 ساعت در ژوئن 2020 به طول انجامید و منجر به بیش از 20000 تماس ناموفق با 911 شد. FCC متوجه شد که در طول آن قطع، بیش از 250 میلیون تماس با تی موبایل مش،ین ش،ت خوردند و 41 درصد از تماس هایی که استفاده ،د تی موبایلشبکه ‘s در طول قطع با موفقیت وصل نشد.

این مشابه چیزی است که پنجشنبه گذشته هنگام تماس با مش،ان AT&T از T-Mobile و Verizon مشتریان نتوانستند پیشروی برخی از Verizon و تی موبایل مش،ین گزارش دادند که شبکه اپراتور آنها نیز از کار افتاده است، زم، که فقط شبکه AT&T بود که با مشکل مواجه شد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/at-t-will-reimburse-customers-for-thursdays-outage_id155681

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.