تحلیلگرانی که خواستار فروش قوی اندروید هستند، از مسیر خارج می شوند

مینگ چی کو، تحلیلگر TF International، یادداشت هایی را به صورت آنلاین منتشر کرد که موضوعات متنوعی را پوشش می دهد. هنگامی که در کنار شومینه نشسته اید که گرما جذب آن می شود، خواندن تعطیلات جالب و متفکرانه ای را برای شما به ارمغان می آورد. Kuo خاطرنشان می کند که سایر تحلیلگران نسبت به اندروید خوش بین هستند و خوش بینی خود را بر اساس تقاضای قوی برای قطعات از زنجیره تامین قرار می دهند. اما Kuo نظر دیگری دارد و بر اساس تقاضای زیاد برای گوشی‌هایی است که از iOS یا اندروید پشتیب، نمی‌کنند.
کو می‌گوید که تقاضای قوی‌تر از حد انتظار برای هواوی میت 60 پرو (که توسط سیستم‌عامل سیستم‌عامل خود هوآوی تامین می‌شود) باعث شد هواوی هزینه‌های زیادی را برای ،ید قطعات برای خط میت 60 و سایر مدل‌ها صرف کند. تولیدکنندگان اندروید که این ولگردی ،ید را انتخاب ،د، احساس ،د که مجبور شدند از این روند پیروی کنند تا مطمئن شوند که قطعات کافی برای محصولات خود دارند.
انتظار می‌رود که این “بازسازی قوی سهام”، همانطور که تحلیلگر آن را (بر اساس ترجمه هوش مصنوعی) می‌نامد، در ماه آینده به پایان برسد. اما همچنان که ادامه می‌دهد، Kuo می‌گوید که این توهم افزایش تقاضا برای تلفن‌های اندرویدی را ایجاد می‌کند. Kuo درخواست های ساختگی برای تقویت تقاضای اندروید را با الگوی مشابهی که در سه ماهه دوم و سوم سال جاری رخ داد مقایسه می کند. در آن زمان بود که دوباره پر ، سهام در صنایع رایانه شخصی و تلویزیون باعث شد که تحلیلگران خواستار تقاضای قوی برای محصولاتی شوند که اتفاقاً هرگز محقق نشد.
را ویژن پرو در حال حاضر به تولید انبوه می رسد و حمل و نقل انبوه در هفته اول ژانویه آغاز می شود. این نشان می دهد که این محصول در اوا، ژانویه یا اوایل فوریه در قفسه های فروشگاه اپل در ایالات متحده عرضه می شود. Kuo اشاره می کند که اگر بازخورد کاربران بهتر از حد انتظار باشد، نشان می دهد که “Vision Pro محصول ستاره بعدی در لوازم الکترونیکی مصرفی است.”

منبع: https://www.p،nearena.com/news/mate-60-pro-demands-skews-android-supply-chain_id153799

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. کتاب شیمی مواد غذایی.