تراشه اسنپدراگون 8 اسرارآمیز که توسط TSMC با استفاده از گره 4 نانومتری آن تولید شده است، کشف شد

در سال 2021، زم، که همه انتظار داشتند پردازنده برنامه های کاربردی پرچمدار بعدی کوالکام (AP) اسنپدراگون 898 باشد، ایستگاه چت دیجیتال فاش کرد که این تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 نامیده می شود. و البته، تاریخ نشان داده است که او درست گفته است. از آن زمان، او تماس های خوب دیگری برقرار کرده است، به همین دلیل باید به آ،ین پست ویبو (از طریق Gizmo،a) توجه کنیم.
ظاهرا کوالکام یک تراشه مرموز با شماره مدل SM8635 دارد. طبق گزارش ها، این تراشه توسط TSMC با استفاده از گره فرآیند 4 نانومتری خود تولید می شود. ما می د،م که این اسنپدراگون 8 نسل 4 نیست زیرا این تراشه از هسته های CPU خود کوالکام استفاده می کند و انتظار می رود با استفاده از گره 3 نانومتری نسل دوم TSMC، N3E تولید شود.
به گفته Di،al Chat Station، این تراشه مرموز شامل یک هسته CPU Cortex-X4 Prime و یک پردازنده گرافیکی Adreno 735 خواهد بود. فاش کننده اضافه کرد که این تراشه امتیاز بنچمارک AnTuTu را بیش از 1.7 میلیون ،ب کرده است. رو،مه نگار فنی رولاند کوانت در توییتی گفت که کوالکام دو تراشه مشابه در حال توسعه دارد. گمان می رود SM7675 Snapdragon 7+ Gen 3 باشد، قدرتمندترین SoC در سری Snapdragon 7. و تراشه دیگر سیلی، مرموز ما، SM8635 است.

انتظار می‌رود که SM8635 به‌،وان قدرت‌بخش Poco F6، که در ابتدا انتظار می‌رفت از Snapdragon 7+ Gen 3 استفاده کند، پیدا شود. سایر گوشی‌هایی که گمان می‌رود از این تراشه اسرارآمیز استفاده می‌کنند عبارتند از Redmi Note 13 Turbo و یک تلفن iQOO Neo. مسیر.

با توجه به اینکه امتیاز AnTuTu SM8635 بالاتر از امتیاز تولید شده توسط Snapdragon 8 Gen 2 است، یک نظریه این است که این تراشه یک نسخه Lite از Snapdragon 8 Gen 3 است. شاید چیزی شبیه به Snapdragon 8- Gen 3. نه، من نیستم. در مورد این نام جدی است، اما به ما ایده می دهد که این AP در چه جایگاهی در خط تولید اسنپدراگون فعلی کوالکام قرار دارد که بین Snapdragon 8 Gen 2 SoC و Snapdragon 8 Gen 2 SoC قرار دارد. اسنپدراگون 8 نسل 3 SoC.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/Mystery-Snapdragon-8-chip-discovered-،uced-by-TSMC-using-its-4nm-node_id154979

برای خرید اسانس دارچین اینجا کلیک کنید.