تعهد نرم افزاری رسمی اپل برای آیفون 15 پرو مکس، آن را پشت سر پیکسل 8 و گلکسی اس 24 قرار می دهد

زم، بود که حتی بهترین گوشی های اندرویدی از نظر پشتیب، نرم افزاری با آیفون های اپل همخو، نداشتند. برخلاف سازندگان اندروید، اپل از ذکر صریح مدت زمان پشتیب، از گوشی‌هایش خودداری می‌کند، اما به طور کلی به‌روزرس،‌های پنج تا شش ساله را ارائه می‌کند و تعدادی از گوشی‌هایش به مدت هفت سال پشتیب، می‌شوند. بنابراین، آیا اپل سیاست پشتیب، رسمی ندارد؟ طبق یک گزارش جدید، این به نوعی انجام می‌شود. همانطور که توسط Dave Kleidermacher، معاون مهندسی امنیت و حریم خصوصی اندروید مشاهده شد، اپل اکنون طبق قانون جدید امنیت محصول و زیرساخت‌های مخابراتی بریت،ا (PSTI) م،م به افشای دوره پشتیب، خود است. از طريق Android Aut،rity). طبق بی،ه انطباق منتشر شده توسط اپل برای iP،ne 15 Pro Max، “دوره پشتیب، تعریف شده” “حداقل پنج سال از اولین تاریخ عرضه” است. “اولین تاریخ عرضه” این گوشی 22 سپتامبر 2023 است، ی،ی زم، که عرضه شد. روی کاغذ، این امر اپل را پشت سر گوگل و سامسونگ قرار می دهد که هر دو متعهد به پشتیب، از تلفن های خود به مدت هفت سال هستند.

گفته می‌شود، از آنجایی که پنج سال حد پایین‌تر است، هیچ مانعی وجود ندارد که اپل از گوشی خود به اندازه بهترین گوشی‌های سامسونگ و گوگل پشتیب، کند. به گفته PSTI، “دوره پشتیب، تعریف شده” “حداقل مدت زمان، بیان شده به ،وان دوره زم، با تاریخ پایان، که به روز رس، های امنیتی برای آن ارائه خواهد شد” است.

اپل معمولاً از گوشی‌های خود برای پنج تا شش سال پشتیب، می‌کند، اما اگر قصد دارد از این رویه پیروی کند، گوگل و سامسونگ قبلاً تا آنجا که به سیاست پشتیب، مربوط می‌شود، آن را ش،ت داده‌اند.

این که آیا ا،ر مصرف کنندگان می خواهند تلفن خود را به مدت هفت سال نگه دارند یا خیر، یک روز دیگر بحث می شود، اما در زمان ،ید، ا،ر مردم از داشتن بهترین ها از همه چیز استقبال می کنند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Apples-official-software-commitment-for-iP،ne-15-Pro-Max-puts-it-behind-Pixel-8-and-Galaxy-S24_id159105

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. چت و تماس امن دیوار. افزودنی های صنایع غذایی اسانس رنگ استابیلایزر طعم دهنده اسید خوراکی.