تلویزیون شهری + 6 نکته طلایی، قیمت، نصب، فروش و اجاره | asilight

تلویزیون شهری + 6 نکته طلایی، قیمت، نصب، فروش و اجاره | asilight ماژول‌ های تلویزیون شهری در دو نوع، ماژول ال‌ ای‌ دی فضای داخل و ماژول ال‌ ای‌ دی فضای خارج تولید می‌شوند که باتوجه‌به مکان نصب، انتخاب می‌گردند. یک تلویزیون شهری باید بتواند اطلاعات تصاویری که از کاربر دریافت می‌کند را روی مانیتور خود نمایش دهد. با کمک یک برد کنترل که امکان اتصال به درگاه‌های شبکه LAN و USB را دارد، می‌توان دیتای تبلیغاتی را به راحتی به نمایشگر انتقال داد.

ماژول تمام رنگی P10-SMD-1/4S

،فلکس -اجرا و نصب تابلو روان و تلویزیون ( ماژول درجه یک و دو – ترانس GEM با ضمانت 4 ساله) -تعمیرات تابلو روان و حروف برجسته اجرای… تلویزیون شهری ___________________________ متریال استفاده شده درجه یک و ضمانت شده سابقه اجرایی 8… سلام خدمت شما جناب طهماسبی عزیز، اجاره تلویزیون شهری، فروش تلویزیون شهری و تامین قطعات و لوازم مورد نیازش، از جمله کارهای شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک در این بخش هستش، با بخش فروش و فنی ما در تماس باشید. با نصب و راه‌اندازی کابینت‌های تلویزیون بر روی پایه، تقریبا کار نصب تلویزیون شهری خاتمه می‌یابد و حالا زمان نصب نرم‌افزارها و نمایش تبلیغات است.

فاصله بین پیکسل‌ های ماژول تلویزیون شهری میزان تراکم ماژول تلویزیون شهری را معین می‌کند. هرچه تعداد پیکسل‌های ال‌ای‌دی در یک ماژول تلویزیون شهری بیشتر باشد رزولوشن تلویزیون شهری بیشتر می‌شود در نهایت کیفیت نمایش تصویر در تلویزیون شهری بیشتر می‌شود. به طور معمول تراکم پیکسل ماژول تلویزیون شهری برای فضای خارج نسبت به ماژول تلویزیون شهری برای فضای داخل کمتر است.

ورود به سایت

ماژول کاملا ضدآب و مقاوم و متریال بسیار مرغوب در ساخت این ماژول، طول عمرآن را در 100,000 ساعت تضمین می کند. سلام و تشکر از شما، بابت مسئله ساخت و طراحی کلیپ های مورد نیاز در تلویزیون های شهری، به زودی بخشی رو در سایت قرار میدیم که نمونه های بسیار حرفه ای از نرم افزار محبوب افتر افکت هستش، که میتونین دانلود بفرمایین و به سلیقه خودتون ادیت بزنین و خروجی های با کیفیت بگیرین. تلویزیون‌ اوت دور بیشتر در فضاهای بیرونی، میادین و معابر شهری استفاده می‌شود. این تلویزیون‌ها در مقابل شرایط جوی و رطوبت مقاوم هستند و به دلیل شدت نور بالا روزدید هستند. صفحه نمایش در تابش مستقیم نور خورشید از فاصله 450 متری قابل رویت است. هنگام خرید تلویزیون شهری باید علاوه بر قیمت به تجربه و توانایی و خدمات پس از فروش شرکت مجری نیز توجه داشت.

SMD P5 OUTDOOR 5000

کانالهای تلویزیونی زیاد شدند، کانالهای تبلیغاتی رایگان تاسیس شدند و رفته رفته تاثیر تبلیغات تلویزیونی روی مردم تلویزیون شهری کم شد. شرکت آیریک ویرا واردات و پخش انواع قطعات تابلو روان و تلوزیون های شهری فروش انواع ماژول LED تک رنک و تمام رنگی OUTDOOR P10 ,P8 ,P6 ,P5 INDOOR P5 , P4 , P3.9 , P3 فروش… در تلویزیون شهری آفلاین برای راه اندازی از بردهای کنترل استفاده می شود که تنها برای راه اندازی اولیه به کامپیوتر نیاز دارند و برای ادامه کار یعنی پخش فیلم ها و تصاویر نیازی به روشن بودن کامپیوتر ندارند. دوم اینکه باید ضد ضربه باشند تا در اثر برخورد اشیا یا اجسام به سرعت دچار آسیب یا شکستگی ال ای دی نشود. سوم اینکه باید تصاویر به گونه ای باشند که زیر نور خورشید نیز دیده شوند بنابراین بهتر است بالای این تلویزیون ها آفتابگیر نصب شود. چهارم اینکه این تلویزیون ها باید دارای پورت های مختلفی باشند که بتوانند تصاویر مختلفی را بدون قطع و وصل نمایش دهند.

  • همچنین می‌توانید از بخش‌های مختلف وب‌سایت، محصولات مرتبط با تلویزیون شهری شامل کارت کنترل، پاور، کابینت و انواع لوازم جانبی موردنیاز را ثبت سفارش کنید.
  • ضد آب و کیفیت ساخت بالا دارای ضمانت یکساله هر ماژول ابعادش 16 در 16 سانتیمتر و 32 در 32 پیکسل می باشد.
  • ایده اصلی ساخت تلویزیون های منحنی به زمان های خیلی وقت پیش باز می گردد.
  • منظور از دات پیچ فاصله بین دو پیکسل در ماژول است و هر چه فاصله کمتری داشته باشد کیفیت و رزولیشن بالاتر دارد.
  • فاصله دات پیچ‌ها هر چقدر کمتر باشد، تراکم پیکسلی بالاتری ایجاد می‌شود.