حالا صدایم را می شنوی؟ Verizon، US Cellular و AT&T از کار افتاده اند

برای خیلی ها بعدازظهر سختی است زیرا DownDetector نشان می دهد که بسیاری از ارائه دهندگان بی سیم، از جمله Verizon، بزرگترین کشور، از کار افتاده اند. سایر شرکت‌های بی‌سیم مانند AT&T، Cricket، و Consumer Cellular (دو مورد آ، از شبکه AT&T استفاده می‌کنند) نیز مشکلاتی دارند. تعداد شکایات ارائه شده از Verizon مشتریان DownDetector در طول روز به طور پیوسته در حال رشد بوده است. با شروع با 13 شکایت در ساعت 5:57 صبح به وقت EDT، این تعداد تا ساعت 4:27 بعد از ظهر EDT به 1813 رسید.

78 درصد از شکایات در مورد Verizon مربوط به مش،ینی بود که قادر به استفاده از تلفن همراه خود نبودند، 16% مشکلاتی را در سرویس اینترنت 5G خانگی خود گزارش ،د و 7% قادر به دسترسی به اینترنت تلفن همراه نبودند. در سایت DownDetector، الف Verizon مش، می گوید: “در مینه سوتا، نمی توان تماس برقرار کرد یا دریافت کرد. هیچ ، نمی تواند با تلفن تماس بگیرد.” یکی دیگر Verizon مشتری نوشت: “خدمات تلفن همراه در ج، غربی میشیگان قطع شده است. نمی توان تماس گرفت یا دریافت کرد.”

شهرهایی که بیشترین گزارش را در مورد Verizon قطعی شامل نیویورک سیتی، فیلادلفیا، ایندیاناپولیس، بروکلین، کوئینز، وودساید، شیکاگو، شارلوت و پیتسبورگ است.

تعداد مش،ین AT&T که گزارشی را به DownDetector ارسال ،د تا ساعت 4:51 بعد از ظهر به وقت EDT از ساعت 15 در ساعت 6:36 صبح EDT به 3074 نفر افزایش یافت. 89 درصد از کار ن، تلفن همراه خود شکایت داشتند، 6 درصد گفتند که اینترنت همراهشان کار نمی کند و 5 درصد در مورد اینترنت ثابت خود نیز همین را گفتند.

در مورد AT&T، این شرکت بی،ه ای صادر کرد و گفت: “یک مشکل در سراسر کشور وجود دارد که بر توانایی مشتریان برای تکمیل تماس بین اپراتورها تأثیر می گذارد. اپراتورها در سریع ترین زمان ممکن برای تشخیص و حل مشکل کار می کنند.” شهرهایی که بیشترین شکایات از سوی مش،ین AT&T نشان داده شده اند عبارتند از: نیویورک، بروکلین، کیسیمی، شیکاگو، پیتسبورگ، دا،، فیلادلفیا، ایندیاناپولیس، و کلیولند.

یکی از مش،ین AT&T نوشت: “هشت ساعت وقت صرف کرده‌ام که نمی‌توانم پیامک ارسال کنم، تماس بگیرم یا به اینترنت دسترسی داشته باشم. وقتی از محل کار به خانه می‌رفتم، تلفن همراهم را دوباره راه‌اندازی کردم و به طور معجزه‌آسایی سیگنال 5G دریافت کردم که در آن تمام روز دایره‌ای داشتم. اتفاق افتاد اما هرگز در زم، که من داشتم این اتفاق نیفتاد Verizonیکی دیگر از مشتریان AT&T اظهار داشت: “مشکلاتی در ایلینویز با تماس های تلفنی و اینترنت.”

سایر ارائه دهندگان بی سیم که از شبکه AT&T استفاده می کنند مانند MVNOs Cricket و Consumer Cellular نیز طبق DownDetector به ،وان مشکلاتی در لیست قرار می گیرند.

در حالی که گفته می شود T-Mobile “احتمالا” مشکلاتی را تجربه می کند، حاملی که به دنبال ،ید آن به قیمت 4.4 میلیارد دلار است، US Cellular، بر اساس تعداد شکایات ارسال شده به Down Detector مشکلاتی دارد.

وضعیت را رصد خواهیم کرد. اغلب برای جدیدترین ها بررسی کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/major-us-carriers-are-down_id159055