حسگر جدید در پشت iPad Pro (2024) چه کار می کند؟

مدل‌های آیپد پرو ۲۰۲۴ تغییراتی دارند. در حالی که نمایشگرهای OLED احتمالاً شناخته‌شده‌ترین ارتقاء هستند، وجود تراشه جدید و قدرتمند 3 نانومتری M4 جایگزین M2 است که آی‌پد پرو (2022) را تامین می‌کند. دوربین جلو اکنون در جهت افقی است و با حذف لنز Ultra-wide تعداد دوربین های پشتی از دو به یک کاهش می یابد.

با این حال، برخی از ،یداران iPad Pro (2024) متوجه یک سنسور مرموز در پشت تبلت شده‌اند. نسل قبلی آیپد پرو دارای لنزهای Wide و Ultra-wide، اسکنر LiDar، میکروفون و فلاش LED بود. در نسخه مک 9to5، با طراحی مجدد، نسخه جدید تبلت رده بالا اپل در پشت دارای لنز واید فوق الذکر، اسکنر LiDar، میکروفون، فلاش LED و سنسور مرموز است.

بنابراین این سنسور دقیقا چیست و چه کاری انجام می دهد؟ به نظر می رسد که این یک سنسور نور محیطی عقب است. احتمالاً با خود می گویید: “آیا چنین سنسوری جلوی تبلت را تزئین نمی کند؟” اگر این را از خود می‌پرسید، 100% درست می‌گویید. سنسور نور محیطی جلو برای کنترل تنظیمات ویژگی روشنایی خودکار نمایشگر و تنظیمات True Tone استفاده می شود. دومی از سنسورهایی برای تنظیم دمای رنگ نمایشگر بر اساس نور محیط استفاده می کند.

تصور این است که اپل یک سنسور نور محیطی عقب را برای بهبود دوربین پشتی انفرادی اضافه کرده است. در طول رویداد “Let Loose”، اپل اعلام کرد که مدل های M4 iPad Pro دارای یک فلاش True Tone “تطبیقی” هستند که شرایط نور محیط را شناسایی می کند تا به لطف ،یب سخت افزار و هوش مصنوعی، اسکن اسناد را با حذف سایه ها آسان تر کند. سنسور نور محیطی جدید ممکن است رنگ فلاش True Tone را هنگام اسکن یا ع، گرفتن از یک سند تغییر دهد.

اگر این حسگر به جز بهبود ضبط اسناد دلایل دیگری برای وجود دارد، اپل هنوز آن را فاش نکرده است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/users-of-the-m4-ipad-pro-s،-unexpected-sensor-on-the-back-of-the-tablet_id158548

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم. افزودنی های صنایع غذایی اسانس رنگ استابیلایزر طعم دهنده اسید خوراکی.