خرید دکل لیفتراک با بهترین قیمت- شرکت بازرگانی تامین دنیای هوشمند سپاهان | توکو لیفتراک

فروش مستقیم و بدون واسطه قطعات لیفتراک سهند با گارانتی کیفیت کالا

قطعات موتوری لیفتراک سهند
قطعات گیربکس لیفتراک
قطعات اکسل لیفتراک
قطعات دیفرانسی لیفتراک
قطعات دکل لیفتراک
قطعات ترمز لیفتراک
با ما در تماس باشید . لازم به ذکر است تهران لیفتراک قطعات یدکی لیفتراک های بسیاری را به شرح ذیل وارد نموده و در صورت عدم موجودی و نیاز مشتریان آمادگی دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و سفارش گذاری قطعات مورد نیاز ایشان اقدام نماید. برای ذخیره یا بازیابی مواد یا محصولات چقدر بایدارتفاع دکل لیفتراک را بالا ببرید؟ هنگام انتخاب دکل لیفتراک، 6 اینچ به بالاترین قفسه خود اضافه کنید. به این دلیل که ارتفاع دکل لیفتراک شما باید فضای کافی برای دسترسی به مواد ذخیره شده شما را فراهم کند. 7- با بالا آمدن سیلندرها و گسترش ریل‌های دکل، زنجیرها به کالسکه نیرو وارد می‌کنند و شاخک‌های دکل لیفتراک را بلند می‌کنند.

این به این دلیل است که آنها اجزای کمتری در داخل خود دارند تا دید اپراتور را مسدود کنند. طبق مطالب عنوان شده در بالا، انواع مختلفی از دکل ها در بازار عرضه شده و با نام های مختلفی شناخته می شوند که در این مطلب به آن ها و کاربردشان پرداخته شد. دکل ها در لیفتراک باعث ایجاد عملکردهای متفاوت در موقعیت های مختلف می شوند. بنابراین انتخاب مناسب دکل مورد نظر با توجه به موقعیت، محیط کار و نیاز خود در جهت پیشبرد اهداف، باعث سهولت در انجام کارها می گردد و به اپراتور این امکان را می دهد که به ارتفاع مد نظر خود برسند. همچنین انتخاب نوع دکل پیش از خرید یا لیزینگ لیفتراک نکته مهم و حائز اهمیتی است که باید همواره به آن توجه داشته باشید.

فروش لیفتراک برقی تویوتا

خرید دکل لیفتراک با بهترین قیمت- شرکت بازرگانی تامین دنیای هوشمند سپاهان | توکو لیفتراک شرکت اپال ماشین خاورمیانه ارائه دهنده انواع قطعات لیفتراک می‌باشد که علاوه بر تامین قطعات لیفتراک‌های تولیدی خود، قطعات برندهای مختلف را نیز تامین می‌نماید. در حال حاضر شرکت بازرگانی تامین دنیای هوشمند سپاهان به فروش انواع قطعات لیفتراک هم می پردازد و از آنجایی که این قطعات را به طور مستقیم به مشتری می رساند؛ قیمت هایی بسیار مناسب و به صرفه را برای آن ها در نظر گرفته است. شما می توانید همین حالا با مراجعه به سایت تامین دنیای هوشمند سپاهان تمام قطعات لیفتراک را با قیمت هایی بسیار مناسب تهیه کنید. انواع دکل لیفتراک در هنگام انتخاب لیفتراک مناسب برای کاربرد شما، نکته قابل توجه و مهمی است. فضای عمودی در تاسیسات شما، ارتفاع قفسه و اندازه بار حمل شده هر یک از عوامل مهم در انتخاب دکل مناسب لیفتراک شما هستند.

اپراتورهای لیفتراک معمولاً برای استفاده از این نوع دکل که به ارتفاعات بسیار بالاتری می رسد و ممکن است دید محدودی داشته باشد، به آموزش پیشرفته نیاز دارند. یک دکل کواد پلکس می‌تواند بالابر آزاد کامل را فراهم کند زیرا مانند دکل سه گانه عمل می‌کند. با این حال، ریل و زنجیر سیلندر ثانویه هیدرولیک قدرتمند آن، اجازه گسترش بیشتر را می دهد. علاوه بر دکل چهار کشو، این وسیله تحت عنوان «قائم» نیز شناخته می شود. سه فاکتور بسیار مهم در انتخاب دکل مناسب برای لیفتراک شامل میزان فضای عمومی مورد نیاز در کارخانه یا انبار شما، ارتفاع پایه ها و حجم و اندازه بار مورد نظرتان است.

از قطعات لیفتراک که نقشی مهم در کارکرد آن دارند، چه می‌دانید؟

برای انتخاب بهترین دکل باید مواردی مثل وسعت کارخانه یا انبار مورد نظر، حجم و اندازه بار و ارتفاع پایه، مورد بررسی قرار بگیرد. این دو نمونه دکل قدرت حمل بار یکسانی دارند و راننده لیفتراک تنها قادر به حمل معینی بار با هردوی آن ها است. به طور کلی دکل لیفتراک از نظر تعداد جک به دو نوع تک جک و دو جک تقسیم می شود. اکثر گیربکس لیفتراک‌های نسل جدید اتومات هستند و کارکرد آن‌‍ها به این صورت است که با یک دنده به جلو و یک دنده به سمت عقب حرکت می‌کنند. سیلندر موتور لیفتراک مهم‌ترین قسمت موتور می‌باشد و وظیفه آن پایه و نگهداری اجزای مختلف موتور لیفتراک است.

  • با وجود اینکه دکل دو مرحله ای نیز محدودیت هایی دارد اما کارایی آن مناسب تر از دکل ساده است.
  • هوا از طریق پایه سیلندر به دام می افتد و اجازه می‌دهد گازها بدون نشت به بیرون وارد شوند.
  • دکل ها نیز همانند دیگر قطعات لیفتراک در بعضی مواقع آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارند.
  • برای کسانی که بالابر رایگان دارند، محدوده ارتفاع از 120 تا 140 اینچ است.