درز فاش می‌کند که اگر اطلاعات شخصی خود را بدانید، سفارش انگشتر گلکسی خود بسیار سریع خواهد بود.

پستی از افشاکننده تالار مشاهیر، ایوان ب، (از طریق AndroidAut،rity) نشان می‌دهد که سامسونگ دو روش مختلف برای سفارش حلقه گل،ی به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر سایز انگشتر خود را می د،د، می تو،د با انتخاب سایز انگشتر خود و سفارش دستگاه، پوشیدنی جدید (که در 9 سایز مختلف موجود خواهد بود) را سفارش دهید. درز، که به نظر می رسد روند سفارش رسمی را نشان می دهد که در وب سایت سامسونگ ظاهر می شود، سپس می گوید: “شما خود را دریافت خواهید کرد. حلقه کهکشان بلافاصله، در فرآیند کلی تحویل داده شد.”

اگر اندازه حلقه خود را نمی د،د، دو مرحله فوق به چهار تبدیل می شود. اول، شما سفارش می دهید حلقه کهکشان با استفاده از گزینه “اندازه خود را نمی دانم”. سامسونگ کیت سایزبندی را برای شما ارسال می کند. سامسونگ اضافه می کند که حلقه های نمونه آن بر اساس اندازه استاندارد ایالات متحده است. شما از این حلقه های نمونه برای تعیین اندازه حلقه خود استفاده خواهید کرد. سپس، اندازه حلقه خود را در صفحه «سفارش من» تأیید کنید. ایمیلی دریافت خواهید کرد که اندازه حلقه شما را تایید می کند. آ،ین مرحله می گوید: «بهترین تن، شما حلقه کهکشان بالا،ه تحویل خواهد شد!»

اگر قصد ،ید یک حلقه کهکشان، ممکن است بخواهید اندازه حلقه خود را از قبل تعیین کنید تا بتو،د از منتظر ماندن سامسونگ برای ارسال کیت سایزبندی برای شما جلوگیری کنید. این حلقه کهکشان در دومین رویداد Unpacked سال سامسونگ که در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار می شود، رونمایی خواهد شد. بازی های المپیک تابست، کمی بیشتر از دو هفته بعد در پاریس آغاز می شود و سامسونگ معاملات تبلیغاتی مربوط به “بازی های تابست،” دارد.

انتظار می رود سامسونگ یک دسته اولیه از 400000 حلقه گل،ی با سنسورهایی که خوانش سلامت و تن، اندام کاربر را ردیابی می کند تولید کند که روی یک نمایشگر تلفن هوشمند جفت شده ظاهر می شود. کاربران باید بتوانند ECG را از حلقه دریافت کنند که مشخص می کند آیا ریتم قلب آنها غیر طبیعی است یا خیر. همچنین ضربان قلب کاربر، سطح ا،یژن خون، خواب او و موارد دیگر را اندازه گیری می کند. این حلقه کهکشان احتمالاً مصرف کا،ی روزانه و فعالیت های خاص کاربران خود را ردیابی خواهد کرد.

ممکن است جایگزین ساعت هوشمند نشود، اما حلقه هوشمند می تواند ابزار پوشیدنی دیگری باشد که به نجات جان انسان تبدیل می شود. آ،ین شایعه حاکی از آن است که گل،ی رینگ قیمتی بین 300 تا 350 دلار دارد و هزینه اشتراک ماهانه آن کمتر از 10 دلار است. TM Roh، مدیر موبایل سامسونگ در ماه فوریه گفت که این دستگاه پوشیدنی می‌تواند 5 تا 9 روز با یک بار شارژ شارژ شود. این عمر باتری قابل توجه می تواند نتیجه این باشد که Ring هیچ نمایشگری برای رانندگی ندارد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/ordering-galaxy-ring-takes-two-steps-if-ring-size-is-known_id158679

محلول ضد عفونی دست.