دوستی مدیرعامل Masimo با بایدن ممکن است باعث نگرانی اپل شود

ما مطمئن هستیم که بسیاری از شما انتظار داشتید در روز کریسمس بشنوید که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، از کاترین تای، نماینده تجاری ایالات متحده، دستور محرومیت کمیسیون تجارت بین‌المللی (ITC) را که اپل را مجبور کرده بود تمام اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا را لغو کند، مسدود کند. 2 دستگاه از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین اپل در ایالات متحده اگر دو هفته گذشته Rip Van Winkling را ، کرده‌اید، پس از این حکم که پالس ا،ی‌متر ساعت‌های مذکور حق ثبت اختراع Masimo را نقض کرده است، ITC ممنوعیت واردات را برای این مدل‌های خاص صادر کرد. .
همانطور که مشخص شد، دیروز اپل از سوی دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار فدرال مهلت داده شد. دومی دستور داد که دستور محرومیت ITC تا 10 ژانویه متوقف شود، در آن زمان ITC باید به درخواست اپل برای توقف طول،‌مدت سفارش ITC پاسخ دهد. در 12 ژانویه، اپل از و، گمرک ایالات متحده می‌شنود که آیا تغییرات نرم‌افزاری که برای مدل‌های تحت تأثیر اپل واچ پیشنهاد می‌کند برای لغو ممنوعیت واردات کافی است یا خیر.

جو کی، موسس و مدیر عامل ماسیمو از دوستان نزدیک پرزیدنت بایدن است

یک داستان جالب که امروز در نیویورک پست منتشر شد، اشاره می‌کند که جو کی،، موسس و مدیر عامل ماسیمو، نه تنها به حزب دموکرات، بلکه به بنیاد بایدن نیز کمک مالی مالی کرده است. بر اساس گزارش 2019 از AP، بایدن در یک مراسم با کی، در میان حاضران صحبت کرد. بایدن طی یک سخنر،، کی، را صدا زد و از او به ،وان “یکی از نزدیک ترین دوستانم” یاد کرد. سوابق FEC منتشر شده توسط پست نشان می دهد که کی، نزدیک به 8 میلیون دلار به اه، خاصی از جمله 1,080,000 دلاری که به صندوق پیروزی بایدن داده است کمک کرده است.

در سال 2021، بایدن کی، را به عضویت شورای مشاوران رئیس جمهور در علم و فناوری منصوب کرد. این گروه مشاور وظیفه ارائه توصیه‌های سیاست علمی، فناوری و نوآوری به رئیس جمهور و کاخ سفید را بر عهده دارد.

اکنون ما رئیس جمهور را متهم نمی کنیم که به دلیل دوستی با بنیانگذار و مدیر ارشد ماسیمو، اپل را از دستور محرومیت ITC نجات نداده است. اما شاید کاخ سفید باید بی،ه‌ای صادر می‌کرد و رئیس‌جمهور خود را از تصمیم‌گیری درباره وتو ، ممنوعیت واردات منصرف می‌کرد. وگرنه اینجوری در رسانه ها میاد و بد جلوه میده.

سخنگوی Masimo می گوید که کی، هرگز رئیس جمهور یا تای را لابی نکرد و در عوض با متهم ، تیم کوک مدیر عامل اپل به لابی ، از طرف اپل، آن را تغییر داد. سخنگوی Masimo گفت: “این اختلاف هرگز برای ماسیمو بر سر پول نبوده است. انگیزه این شرکت همیشه این بوده و هست که اپل را به دلیل نقض پتنت های Masimo پاسخگو کند و یکپارچگی را به بازار بازگرداند.”

اپل فروش اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 را در فروشگاه ها و آنلاین خود از سر گرفته است

اپل اکنون فروش آن را از سر گرفته است اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 در فروشگاه آنلاین اپل ایالات متحده. منتخب فروشگاه‌های فیزیکی اپل در ایالات متحده این مدل‌ها را اکنون در انبار دارند و ساعت‌های آسیب‌دیده قرار است تا شنبه به همه مکان‌های ایالتی بازگردند.

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید و به ،ید یک اپل واچ سری 9 یا یک ساعت فکر می کنید اپل واچ اولترا 2، تا 9 ژانویه فرصت دارید آن ،ید را انجام دهید. با این حال، اگر اپل بتواند این ممنوعیت را تا زم، که تمام گزینه‌های قانونی خود را تکمیل نکند ادامه دهد، ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها طول بکشد تا اپل مجبور شود دوباره دستگاه‌ها را از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی اپل در ایالات متحده خارج کند.

آنچه پس از ژانویه اتفاق می افتد به دادگاه ها، گمرک ایالات متحده و موجودی این مدل های اپل واچ در فروشگاه های شخص ثالث مانند Target، Walmart و Best Buy بستگی دارد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/masi،under-ceo-relation،p-with-biden_id153864

کتاب شیمی مواد غذایی.