زمان آن رسیده است که T-Mobile مشکلی را که مشتریان بی سیم را از بین می برد، برطرف کند

برای سال‌ها، تحت رژیم جان لگر، T-Mobile با ایجاد یک تغییر بزرگ که اغلب در یک رویداد Un-carrier اعلام می‌شد، نقاط درد مشتریان را تسکین می‌داد. این تغییرات قرار خواهد داد تی موبایل جلوتر از بقیه صنعت به ،وان مثال، در سال 2013، T-Mobile با معرفی طرح ا،اطی تج،ات (EIP) و پایان دادن به استفاده از ،ید یارانه ای تلفن از طریق قراردادهای دو ساله، به م،ای واقعی کلمه نحوه فروش گوشی های اپراتورهای اصلی را تغییر داد.

T-Mobile باید در برابر سیستم جبران خسارتی که به نمایندگان برای از بین بردن مشتریان پاداش می دهد، موضع بگیرد

مردم، زمان آن فرا رسیده است تی موبایل برای اینکه یک بار دیگر واقعاً یک ناقل بی پروا باشید و یک بار دیگر صنعت را به سمت بهتر تغییر دهید. آنچه در حال حاضر در صنعت بی سیم در حال وقوع است به مصرف کنندگان آسیب می رساند و به شرکت های بی سیم شهرت بدی می بخشد و این حتی صدمه می زند. تی موبایل.

مشکل این است که بسیاری از موارد جدید و موجود هستند تی موبایل مشتریان برای مواردی مانند لوازم جانبی، خطوط جدید و بیمه تج،ات، هزینه‌های تکرارشونده غیرمجاز را در فاکتورهای خود پیدا می‌کنند. همین دیروز، Redditor دیگری از دریافت صورت‌حساب شکایت کرد تی موبایل برای اقلامی که او سفارش نداده است هنگامی که او از طریق تلفن با Costco- حساب باز کردتی موبایل نماینده، او قاطعانه تمام پیشنهادات مربوط به “حفاظت/لوازم جانبی/هارد کیس” را رد کرد و حتی گفت: “من فقط به خطوط علاقه مند هستم، لطفا هیچ گونه لوازم جانبی یا حفاظت اضافی، گارانتی یا خدماتی نداشته باشید.”

بنابراین، مطمئناً، هنگامی که او تلفن های خود را دریافت کرد، بسته شامل یک شارژر سامسونگ 19.99 دلاری بود که او سفارش نداده بود، و همچنین متوجه شد که برای بیمه نامه ای که برای چهار دستگاه خود سفارش نداده بود و به ازای هر 19 دلار اضافی برای او هزینه داشت، تصمیم گرفت. خط در ماه مجدداً، اینها مواردی هستند که او در زمان ثبت سفارش به صراحت اعلام کرد که نمی خواهد.

این برای مشتریان دیگر شرکت های بی سیم نیز اتفاق می افتد و زمان آن فرا رسیده است تی موبایل انجام دادن کاری که قبلا انجام می داد؛ بایستید و تغییری ایجاد کنید که در سراسر صنعت طنین انداز شود. در اینجا چیزی است که اتفاق می افتد. اولاً، شرکت‌های بی‌سیم معیارهای خاصی را به نمایندگان می‌دهند تا بتوانند شغل خود را حفظ کنند. در حالی که من ارقام واقعی را نمی دانم، از شکایات زیادی که از نمایندگان بی سیم دیده و شنیده ام، این معیارها غیرواقعی هستند و عملا بسیاری از آنها را مجبور می کنند تا موارد خاصی را بدون رضایت مشتری به سفارش مشتری اضافه کنند.

این نه تنها برای بهبود معیارهای نماینده انجام می شود، بلکه برای بهبود اندازه چک حقوق او نیز انجام می شود. ببینید، صرفاً فروش تلفن جدیدی که مشتری می‌خواهد، قرار نیست غذا را روی میز بگذارد و قبض‌ها را بپردازد. نمایندگان برای فروش اقلام اضافی مانند بیمه، لوازم جانبی، کیف، شارژر و موارد دیگر پاداش مالی دریافت می کنند. بین فشاری که برای حفظ شغل خود از طریق برآورده ، اه، متریک غیرواقعی که توسط دفاتر مرکزی بر روی آنها قرار داده شده است و فشار برای امرار معاش، نمایندگان احتمالاً موارد ساختگی را به سفارش مشتری اضافه می کنند و امیدوارند که مشتری به سادگی متوجه نشود، یا آنها کمیسیون اضافی را دریافت می کنند در حالی که حامل به آرامی شکایت مشتری را بررسی می کند.

نمایندگان بی سیم در حال حاضر کمتر از فروشندگان خودروهای دست دوم قابل اعتماد هستند

در حالی که من تکرار می کنم که این اتفاق برای همه شرکت های بزرگ بی سیم و نه فقط رخ می دهد تی موبایل، زمان آن فرا رسیده است تی موبایل اتخاذ موضعی مانند گذشته و تغییر نحوه پرداخت این صنعت به نمایندگ، که در نهایت اولین کارمندان یک شرکت بی سیم هستند که با مشتریان تعامل دارند. من تظاهر نمی‌کنم که دقیقاً می‌دانم چگونه سیستم فعلی را متز،ل کنم، اما کارمندان بی‌سیم نباید آنقدر نگران نباشند که پول کافی برای زندگی به دست آورند که مایل به انجام اقداماتی باشند که به مشتریان خود آسیب می‌زند.

چی تی موبایل نیاز به انجام کاری است که قبلا انجام داده است. سیستم جبران خسارت را منفجر کنید و آن را با سیستمی جایگزین کنید که کارمندان را مجبور به فریب مشتریان خود نکند. یک رویداد Un-carrier برگزار کنید تا سیستم جدید را اعلام کنید و شاهد قرار گرفتن سایر اپراتورها باشید. همانطور که در حال حاضر وجود دارد، نمایندگی های بی سیم نسبت به فروشندگان خودروهای دست دوم کمتر قابل اعتماد هستند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-can-save-the-wireless-industries-compensation-system_id158950

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.