T-Mobile باید در برابر سیستم جبران خسارتی که به نمایندگان برای از بین بردن مشتریان پاداش می دهد، موضع بگیرد
مردم، زمان آن فرا رسیده است تی موبایل برای اینکه یک بار دیگر واقعاً یک ناقل بی پروا باشید و یک بار دیگر صنعت را به سمت بهتر تغییر دهید. آنچه در حال حاضر در صنعت بی سیم در حال وقوع است به مصرف کنندگان آسیب می رساند و به شرکت های بی سیم شهرت بدی می بخشد و این حتی صدمه می زند. تی موبایل.
مایک سیورت، مدیر عامل فعلی T-Mobile در سمت چپ، مردی که جایگزین او، جان لگر، در سمت راست است.
بنابراین، مطمئناً، هنگامی که او تلفن های خود را دریافت کرد، بسته شامل یک شارژر سامسونگ 19.99 دلاری بود که او سفارش نداده بود، و همچنین متوجه شد که برای بیمه نامه ای که برای چهار دستگاه خود سفارش نداده بود و به ازای هر 19 دلار اضافی برای او هزینه داشت، تصمیم گرفت. خط در ماه مجدداً، اینها مواردی هستند که او در زمان ثبت سفارش به صراحت اعلام کرد که نمی خواهد.
این نه تنها برای بهبود معیارهای نماینده انجام می شود، بلکه برای بهبود اندازه چک حقوق او نیز انجام می شود. ببینید، صرفاً فروش تلفن جدیدی که مشتری میخواهد، قرار نیست غذا را روی میز بگذارد و قبضها را بپردازد. نمایندگان برای فروش اقلام اضافی مانند بیمه، لوازم جانبی، کیف، شارژر و موارد دیگر پاداش مالی دریافت می کنند. بین فشاری که برای حفظ شغل خود از طریق برآورده ، اه، متریک غیرواقعی که توسط دفاتر مرکزی بر روی آنها قرار داده شده است و فشار برای امرار معاش، نمایندگان احتمالاً موارد ساختگی را به سفارش مشتری اضافه می کنند و امیدوارند که مشتری به سادگی متوجه نشود، یا آنها کمیسیون اضافی را دریافت می کنند در حالی که حامل به آرامی شکایت مشتری را بررسی می کند.
نمایندگان بی سیم در حال حاضر کمتر از فروشندگان خودروهای دست دوم قابل اعتماد هستند
در حالی که من تکرار می کنم که این اتفاق برای همه شرکت های بزرگ بی سیم و نه فقط رخ می دهد تی موبایل، زمان آن فرا رسیده است تی موبایل اتخاذ موضعی مانند گذشته و تغییر نحوه پرداخت این صنعت به نمایندگ، که در نهایت اولین کارمندان یک شرکت بی سیم هستند که با مشتریان تعامل دارند. من تظاهر نمیکنم که دقیقاً میدانم چگونه سیستم فعلی را متز،ل کنم، اما کارمندان بیسیم نباید آنقدر نگران نباشند که پول کافی برای زندگی به دست آورند که مایل به انجام اقداماتی باشند که به مشتریان خود آسیب میزند.
چی تی موبایل نیاز به انجام کاری است که قبلا انجام داده است. سیستم جبران خسارت را منفجر کنید و آن را با سیستمی جایگزین کنید که کارمندان را مجبور به فریب مشتریان خود نکند. یک رویداد Un-carrier برگزار کنید تا سیستم جدید را اعلام کنید و شاهد قرار گرفتن سایر اپراتورها باشید. همانطور که در حال حاضر وجود دارد، نمایندگی های بی سیم نسبت به فروشندگان خودروهای دست دوم کمتر قابل اعتماد هستند.
منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-can-save-the-wireless-industries-compensation-system_id158950