سامسونگ تایید می کند که Galaxy Watch FE واقعی است

شایعاتی در مورد اولین ساعت هوشمند FE سامسونگ در ماه آوریل منتشر شد، اما ما هیچ تاییدی مبنی بر اینکه این شرکت کره ج،ی قصد دارد به مشتریان گزینه انتخاب ساعت گل،ی مقرون به صرفه‌تر را ارائه دهد، نداشتیم.

در حالی که بیش از یک ماه تا رویداد Unpacked سامسونگ باقی مانده است، که شایعه شده است در 10 جولای برگزار می شود، ما جزئیات بیشتری در مورد Galaxy Watch FE داریم. در واقع، اکنون می د،م که Galaxy Watch FE واقعی است و سامسونگ به زودی آن را وارد بازار می کند.

این اطلاعات مستقیماً از سامسونگ می‌آید، زیرا این شرکت گل،ی واچ FE را در وب‌سایت‌های پشتیب، خود در بریت،ا و آمریکای لاتین (از طریق MySmartPrice) فهرست کرده است. اگرچه این ساعت هوشمند با نام SM-R861 ذکر شده است، اما این شماره مدلی است که در گزارش های قبلی ظاهر شد و با Galaxy Watch FE مرتبط بود.

هیچ چیز دیگری در این لیست ها فاش نشده است، بنابراین تنها جزئیات دیگر در مورد گل،ی واچ FE همان هایی است که چند ماه پیش فاش شد، ی،ی این واقعیت که از طراحی آشنا برخوردار است زیرا شکل گرد و چرخشی Galaxy Watch 4 را حفظ می کند. قاب.

اکنون که سامسونگ وجود آن را تایید کرده است، انتظار داریم در هفته های آینده جزئیات بیشتری در مورد نسخه مقرون به صرفه گل،ی واچ داشته باشیم.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-galaxy-watch-fe-confirmed_id158983

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب. کتاب شیمی مواد غذایی.