سامسونگ دعوت‌نامه‌های Unpacked سری Galaxy S24 را در 2 ژانویه منتشر می‌کند

ماه ها است که می شنویم که رویداد اولیه Unpacked سامسونگ در سال 2024 در 17 ژانویه برگزار می شود. اگر در دنیای هیجان انگیز دستگاه های تلفن همراه تازه کار هستید، اولین فکر شما ممکن است این باشد که “چه ،ی اهمیت می دهد؟” اما اولین رویداد Samsung Unpacked هر سال وزن بیشتری دارد زیرا در این رویداد سامسونگ آ،ین مدل های پرچمدار گل،ی اس خود را معرفی می کند.
سامسونگ در مقایسه با اوایل سال جاری، ج، زم، را افزایش داده است زیرا اولین رویداد Unpacked 2023 در اول فوریه برگزار شد. با به حرکت درآوردن چرخ ها زودتر، شایعه شده است که سامسونگ آن را عرضه می کند گل،ی اس 24، گل،ی اس 24+ و Galaxy S24 Ultra در 30 ژانویه سال آینده در مقایسه با تاریخ انتشار 17 فوریه امسال برای خط Galaxy S23. که به The گل،ی اس 24 مدل‌ها را دو هفته دیگر به چالش می‌کشد تا آ،ین مدل‌های آیفون و پی،ل را در مقایسه با زم، که از آن استفاده می‌کند، به چالش بکشد گل،ی اس 23 خط اوایل امسال بود.
گمانه زنی هایی وجود دارد که دعوت نامه های رسانه ای برای اولین رویداد Unpacked 2024 از 2 ژانویه آغاز می شود. یک افشاکننده “X” با نام کاربری @MysteryLupin می‌گوید که مراسم رونمایی در سن خوزه، کالیفرنیا با شروع جشن‌ها از ساعت 10 صبح به وقت محلی (ی،ی ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی) برگزار می‌شود. طبق معمول، توجه به مدل جدید اولترا بوده است اما امسال گل،ی اس 24+ از نمایشگر بزرگتر، باتری بزرگتر و رم بیشتر بهره مند خواهد شد.

حماسه، همینطور! به ما در Unpacked در سن خوزه، کالیفرنیا در 17 ژانویه 2024 ساعت 10 صبح PST بپیوندید. #Samsung Unpackedpic.twitter.com/jHpqvNyVnK

– آرسن لوپین (@MysteryLupin) 30 دسامبر 2023

لیستی از ویژگی های شایعه شده هوش مصنوعی برای سری گل،ی اس 24 اخیراً نشان داده است که این پرچمدار ممکن است دارای پردازش هوش مصنوعی برای ویدیوهایی مشابه با تقویت ویدیوی پی،ل 8 پرو باشد. این کار عملکرد ویدیوها در نور کم را بهبود می بخشد، ظاهر دانه دانه وحشتناک را در برخی ویدیوها کاهش می دهد و ثبات و نوردهی را بهبود می بخشد.
سایر ویژگی‌ها ظاهراً سوژه‌های ناخواسته را از ویدیوها حذف می‌کنند و اندازه حاشیه‌ها را در ع،‌های جدید و قدیمی‌تر افزایش می‌دهند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب هوش مصنوعی ظاهراً اطلاعات مهم ذکر شده در تماس تلفنی را دریافت می‌کند و لیستی از اقدامات پیرامون وظایف مورد بحث در تماس ایجاد می‌کند. چنین وظایفی در یک برنامه تقویم پست می شوند یا به لیست “کارها” اضافه می شوند. ترجمه زنده به دو نفر که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند اجازه می‌دهد در یک تماس تلفنی مکالمه شرکت کنند.

دعوت‌نامه‌ها برای رویداد Unpacked 17 ژانویه باید سه‌شنبه ارسال شود و توییت @MysteryLupin نشان می‌دهد که سامسونگ به شدت ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را برای مدل‌های پرچمدار جدید خود تبلیغ خواهد کرد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-unpacked-invites-coming-january-2_id153910

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. استفاده از ضد انعقاد سیترات سدیم :.