سامسونگ و گوگل BFF هستند اما Galaxy S23 FE تنها قاتل Pixel 8a در حال حاضر است!

اگرچه در مقایسه کامل Google Pixel 8a و Samsung Galaxy S23 FE (که توصیه می کنم آن را بررسی کنید) می گوییم که “با 130 دلار اضافی سیستم دوربین بهتر و شارژ سریع تر به شما کمک می کند”، حقیقت این است که در حال حاضر، پرچمدار مقرون به صرفه سامسونگ گوشی 2023 را می توان تقریباً با قیمتی مشابه با یک برند جدید پیدا کرد پی،ل 8a که از 500 دلار شروع می شود. در اکتبر سال گذشته منتشر شد Galaxy S23 FE بدون شک زم، که عرضه شد گران بود، و این فقط به این دلیل نیست که از 600 دلار شروع می شد، بلکه به این دلیل است که سخت افزار زیادی را با یک پرچمدار قدیمی تر سامسونگ – گل،ی S22 به اشتراک می گذارد.

با این حال، و همانطور که در ماه اکتبر پیش بینی کرده بودم، Galaxy S23 FE در حال حاضر یک معامله بزرگ است. در واقع، بله… احتمالا بهتر از پی،ل 8a.

زم، که S23 FE معرفی شد، آن را با پی،ل 8 مقایسه کردم (که معلوم شد بسیار شبیه به Pixe 8a است) و گفتم که “گل سرسبد گیج کننده سامسونگ برنده می شود … اما امروز نه”. ل،تی، من در این کار خوب هستم!

گول نخورید! این پی،ل 8a ممکن است یکی از بهترین گوشی های ۵۰۰ دلاری باشد، اما بهترین گوشی ۵۰۰ دلاری نیست که می تو،د در حال حاضر ب،ید…

بیایید مستقیماً به این موضوع بپردازیم که چرا فکر می‌کنم ا،ر مردم با a راضی‌تر خواهند بود Galaxy S23 FE به جای الف پی،ل 8a.

اول، اجازه دهید پی،ل 8a با گفتن اینکه میان رده گوگل به شما 7 سال به روز رس، سیستم عامل می دهد (اگر گوگل به وعده خود عمل کند)، گل هایی که سزاوار آن است. Galaxy S23 FE “فقط” 3/4 باقی مانده سیستم عامل و به روز رس، های امنیتی برای دریافت دارد. با این حال، این برای ا،ریت قریب به اتفاق افرادی که تلفن های خود را برای 3-4 سال نگه می دارند، بسیار زیاد است.

سپس، جدای از صفحه نمایش روشن تر پی،ل 8a، من معتقدم که ا،ر مردم آن را پیدا خواهند کرد Galaxy S23 FE تلفنی با ارزش تر، که به نظر می رسد تقریباً از هر جنبه دیگری با پی،ل ش،ت می خورد.

Pixel 8a و Galaxy S23 FE اکنون با همان 500 دلار (بسته به ترجیح ،ید شما) قیمت دارند که (به نظر من) گل،ی را جلوتر می‌برد.

این چیزی است که باعث می شود Galaxy S23 FE گوشی پریمیوم تر و کاربردی تر در مقایسه با پی،ل 8a

اگر از من بپرسید، اینها بزرگترین نقاط قوت هستند Galaxy S23 FE در مقایسه با پی،ل 8a. من روی ویژگی‌های عملی تمرکز می‌کنم که تقریباً هر روز از آنها استفاده می‌کنید:

  • گوشی سامسونگ دارای دوربین زوم 3 برابری است که ع، های قابل استفاده تا 10 برابر را در اختیار شما قرار می دهد
  • گل،ی با صفحه نمایش قابل توجهی بزرگتر با حاشیه های کمی نازک تر عرضه می شود
  • S23 FE به طور قابل توجهی سریعتر شارژ می شود و به شما امکان شارژ بی سیم مع، را می دهد

مزایای کمتر م،ی دار یا کمتر عملی Galaxy S23 FE بالای پی،ل 8a هستند:

  • کیفیت ساخت بالاتر – S23 FE دارای پشت شیشه ای و گوریلا گلس 5 جلو است، در حالی که پی،ل 8a دارای پشت پ،تیکی و گوریلا گلس 3 در جلو
  • رتبه بندی جامع IP مقاومت در برابر آب/گرد و غبار – IP68 در مقابل IP67
  • شارژ بی سیم سریعتر – 15 وات در مقابل 7.5 وات (هنوز، هر دو بسیار کند هستند)

پرچمدار 500 دلاری سامسونگ به لطف سیاست به‌روزرس، سخاوتمندانه سامسونگ، تقریباً با همان ویژگی‌های هوش مصنوعی گل،ی اس 24 اولترا با قیمت 1300 دلار همراه است. این بدان م،است که Galaxy S23 FE تنها گوشی در این بازه قیمتی است که می تواند با قابلیت های هوش مصنوعی Pixel 8a مطابقت داشته باشد.

این پی،ل 8a زم، که کمی ارزان‌تر شود بهترین معامله برای گوشی‌های هوشمند خواهد بود – آیا باید قبل از ،ید چند ماه صبر کنید؟

در پایان، تا حدودی تعجب آور است، یک گوشی وجود دارد که این را می سازد پی،ل 8a در حال حاضر معامله بدی به نظر می رسد، و این معامله سامسونگ است (زم، بیش از حد قیمت گذاری شده بود) Galaxy S23 FE.

نه اینکه مجبور باشم با انگشت اشاره کنم، اما شاید این سوال پیش بیاید: آیا سامسونگ کاری را درست انجام داده است یا گوگل به هم ریخته است؟ صادقانه بگویم، من به سمت دومی متمایل شده ام.

مطمئنا، پی،ل 8a برای 500 دلار چیزهای زیادی به شما می دهد، اما این حاشیه های صفحه نمایش مستقیماً از سال 2018 ساخته شده اند. همچنین صفحه نمایش کوچک 6.1 اینچی (از قبل) کوچکتر به نظر می رسد.

وضعیت شارژ در پی،ل 8a کندترین در بخش قیمت است، و با اینکه من عاشق این واقعیت هستم که پشت پ،تیکی مانند شیشه نمی شکند، مطمئناً می تو،د بگویید که هنگام استفاده از گوشی پ،تیکی در دست دارید. پی،ل 8a.

در پایان، پی،ل 8a یک معامله بزرگ در ایالات متحده و اروپا است که در آن رقابت با “قاتلان پرچمدار” چینی نسبتاً آرام است، اما (اگر در اطراف ،ید کنید) واقعاً بهترین تلفن 500 دلاری نیست که می توان ،ید.

با این حال! نکته اصلی اما در اینجا این است که (درست مانند Galaxy S23 FEپی،ل 8a به زودی شروع به کاهش قیمت / ارزش خواهد کرد. و این به خوبی می تواند، در نهایت، آن را به بهترین معامله تبدیل کند – مثلاً 400 دلار. از قضا، پی،ل 8a خود را در موقعیتی مشابه با آن می یابد Galaxy S23 FE وقتی برای اولین بار بیرون آمد

گفته می شود، اگر می د،د که می خواهید پی،ل 8a (که هنوز هم یک تلفن عالی است که من به راحتی می توانم آن را توصیه کنم!)، راه دیگر برای تهیه آن با قیمت کمتر این است که با تلفن قدیمی خود معامله کنید یا از مکان هایی مانند eBay ،ید کنید.

اما در حال حاضر، Galaxy S23 FE ممکن است تنها تلفن در دسترس جه، باشد که این را می سازد پی،ل 8a خیلی بد نگاه کن اگر و،ل تخفیف خورده را حساب نکنید پی،ل 8. روده بر شدن از خنده.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-and-google-are-bffs-but-galaxy-s23-fe-is-the-only-pixel-8a-،er-right-now_id158995

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.