شایعه داغ می گوید که گلکسی اس 25 اولترا دوربین خود را از دست می دهد اما کاربران چیزی را از دست نمی دهند

در پایان این ماه، Galaxy S24 Ultra تنها چهار ماه از عمر خود می‌گذرد، اما در حال حاضر چیزهایی در مورد Galaxy S25 Ultra شنیده‌ایم. شنیده‌ایم که این گوشی می‌تواند دارای سه پیکربندی مختلف باشد، از جمله 12 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت رم با 512 گیگابایت و 16 گیگابایت رم با 1 ترابایت حافظه. از زم، که گل،ی اس 21 اولترا با 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم در سال 2021 عرضه شد، این اولین گوشی گل،ی خواهد بود که 16 گیگابایت رم دارد.
همچنین شنیده‌ایم که باتری گل،ی اس 25 اولترا همان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی باقی می‌ماند که مدل برتر گل،ی اس از سال 2021 گل،ی اس 21 اولترا را زینت داده است. اما انتظار می‌رود گل،ی اس 25 اولترا دارای قابلیتی به نام «هوش مصنوعی باتری» باشد که از هوش مصنوعی برای اضافه ، 5 تا 10 درصد زمان اضافی به عمر باتری استفاده می‌کند.
پردازنده برنامه اسنپدراگون 8 نسل 4 که به این گوشی انرژی می‌دهد، ظاهراً برای افزایش سرعت هسته CPU دوباره طراحی شده است. ظاهراً این کار فقط برای این است که تراشه بتواند امتیازات بنچمارک پردازنده های A18 و A18 Pro اپل را ،ب کند. این چیپست ها به ترتیب خطوط آیفون 16 و آیفون 16 پرو را تامین می کنند.

Galaxy S25 Ultra – اخبار دوربین

نمونه اولیه S25 Ultra در حال حاضر دوربین های خود را توسط سامسونگ آزمایش می کند… و 3 جنبه جدید وجود دارد که می خواهم به طور مستقیم در مورد دوربین های مدل جدید با شما به اشتراک بگذارم.

به نظر می رسد که سامسونگ در تلاش است جسورانه عمل کند، که به نظر من… pic.twitter.com/J5GUfID29k

– Sperandio4Tech (@ISAQUES81) 12 مه 2024

اکنون اخباری در مورد تنظیمات دوربین پشتی گل،ی اس 25 اولترا داریم. با توجه به الف توییت از @ISAQUES81، سامسونگ در حال آزمایش نمونه اولیه گل،ی اس 25 اولترا است و به جای میزب، چهار دوربین پشتی، این دستگاه تنها سه دوربین خواهد داشت: یک دوربین اصلی اصلی، یک دوربین تلسکوپی با لنز پریسکوپ و یک دوربین فوق عریض. می تو،د با دوربین تلسکوپی 10 مگاپی،لی 3x خداحافظی کنید. ظاهراً سامسونگ معتقد است که می تواند از دوربین “اصلی” جدید برای تولید زوم اپتیکال 3 برابری با همان کیفیت یا بهبود یافته استفاده کند.

در حالی که دوربین اصلی گل،ی اس 25 اولترا دارای وضوح و اندازه سنسور مشابه دوربین اصلی در پشت است. گل،ی اس 24 اولترا، دوربین جدیدتر کار بهتری در گرفتن نور انجام می دهد. گفته می شود سامسونگ برای دوربین پریسکوپ در حال آزمایش زوم متغیر با دو فاصله کانونی ثابت است. فاصله کانونی اول بین 4x و 5x و دومی بین 6x و 7x خواهد بود. فناوری زوم متغیر پیوسته مشابه آنچه در Sony Xperia 1 V خواهید یافت، نخواهد داشت. سامسونگ در حال آزمایش برای تعیین بهترین فاصله کانونی است. گوش به زنگ باشید.

با توجه به اینکه همه شایعات در حال حاضر از شایعات فرار می کنند، ممکن است قبل از معرفی این گوشی در ژانویه آینده، همه چیز را در مورد Galaxy S25 Ultra بد،م.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-s25-ultra-will-lose-a-camera_id158271

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. چت و تماس امن دیوار. کتاب شیمی مواد غذایی.