شایعه شده است که پیکسل‌های دارای تانسور به‌روزرسانی نادری دریافت می‌کنند

هسته برنامه هسته ای است که در دستگاه های اندرویدی برای اجرای CPU، مدیریت حافظه، عمل به ،وان رابط بین نرم افزار و سخت افزار، کنترل منابع سیستم و موارد دیگر استفاده می شود. اگر شما تلفن اندرویدی از هسته ای استفاده می کند که دارای تاریخ است، عملکرد آن ممکن است تاخیر داشته باشد و ممکن است دستگاه آنطور که می خواهید یا می خواهید ایمن نباشد. با توجه به توییتی که توسط متخصص اندروید در “X” منتشر شده است میشال رحمان (از طریق AndroidPolice)، شایعه شده است که گوگل یک “به روز رس، هسته اصلی” بسیار نادر را برای همه تلفن های پی،ل مجهز به تنسور در نظر دارد.
این شامل تمام مدل های پی،ل از سری پی،ل 6 2021 تا سری پی،ل 9 امسال پس از عرضه مدل های جدید، به احتمال زیاد، در ماه اکتبر می شود. نظرات مهندسان گوگل در سایت پروژه منبع باز Android (AOSP) نشان می دهد که پی،ل های فعلی دارای تنسور به روزرس، هسته لینو، 6.1 را دریافت خواهند کرد. پی،ل‌های مجهز به پردازنده‌های برنامه کاربردی Tensor G1 و G2 (AP) در حال حاضر روی هسته Linux 5.10 اجرا می‌شوند، در حالی که Tensor G3 Pixels روی Linux 5.15 اجرا می‌شوند.

وای – ممکن است گوگل در حال برنامه‌ریزی برای ارسال یک ارتقای هسته اصلی برای همه تلفن‌های پی،ل (با قدرت تنسور) باشد!

بر اساس نظراتی که مهندسان گوگل روی یک پچ AOSP گذاشته اند، پی،ل های تنسور فعلی ممکن است به هسته لینو، 6.1 ارتقا داده شوند. Tensor G1 و G2 Pixels در حال حاضر روی لینو، 5.10 اجرا می شوند، … pic.twitter.com/DyTXg09SsP

— میشال رحمان (@MishaalRahman) 9 ژانویه 2024

SoC Tensor G4 که انتظار می‌رود قدرت سری پی،ل 9 را تامین کند، دارای هسته لینو، 5.15 است و همچنین به نسخه 6.10 به‌روزرس، خواهد شد. هیچ چارچوب زم، برای به روز رس، ذکر نشده است و تنها چیزی که انتظار می رود این است که به روز رس، هسته لینو، در کنار یک به روز رس، سیستم عامل باشد. دارندگان اندروید تشویق می‌شوند که به‌روزرس، مذکور را نصب کنند، زیرا به عملکرد گوشی‌های اندرویدی آن‌ها اجازه می‌دهد تا سرعت عملکرد خود را حفظ کنند و به تلفن‌ها اجازه می‌دهد به دریافت پشتیب، از Google ادامه دهند.
سری پی،ل 9 می‌تواند شامل یک عضو جدید باشد، نسخه کوچک‌تر پی،ل 9 پرو که اسم رمز آن «caiman» است. این دستگاه ناشناس دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود و در خط تولید پی،ل قرار می گیرد، شبیه به روشی که آیفون 15 پرو به ساخت سری آیفون 15 کمک می کند.
انتظار می رود اولین تراشه Tensor سفارشی سازی شده گوگل، Tensor G5 SoC باشد که در سال 2025 در خط پی،ل 10 یافت می شود. طبق گزارش ها، این تراشه توسط TSMC با استفاده از گره فرآیند 3 نانومتری خود تولید خواهد شد.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/rare-linux-kernel-update-tensor-powered-pixels_id154177

کتاب شیمی مواد غذایی.