شیائومی 14 سیوی در ماه ژوئن در خارج از چین عرضه می شود

شیائومی گوشی های قابل توجهی را از ابتدای سال روانه بازار کرده است، به خصوص در مورد قابلیت های دوربین. شاید بتوان گفت بهترین گوشی دوربین موجود در بازار، شیائومی 14 اولترا، حداقل در تست های ما، گل،ی اس 24 اولترا سامسونگ و آیفون 15 پرو م، اپل را ش،ت می دهد.

با این حال، شیائومی یک گوشی جالب دیگر را در ماه مارس معرفی کرد، Civi 4 Pro. متأسفانه، این دستگاه به طور انحصاری در چین در دسترس است و تا ماه آینده به سایر مناطق عرضه نخواهد شد.

این سازنده گوشی به تازگی برنامه های خود را برای عرضه Civi 4 Pro در هند در تاریخ 12 ژوئن تایید کرده است. با این حال، نسخه هندی Civi 4 Pro با نام Xiaomi 14 Civi منتشر خواهد شد، بنابراین ما به آن اشاره خواهیم کرد.

درست مثل مدل چینی شیائومی 14 Civi بیش از مشخصات من،ی دارد که شامل پردازنده بسیار جدید Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 و صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با FHD+ و نرخ رفرش 120 هرتز است.

یکی از بهترین امتیازات برای ،، که صاحب یک شیائومی 14 مزایای Civi توانایی گرفتن ع، های پیشرفته است. این تلفن دارای یک مجموعه دوربین با برند لایکا است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپی،لی، یک دوربین تله فوتو 50 مگاپی،لی با زوم دیجیتال 2 برابر و یک لنز 12 مگاپی،لی فوق عریض است.

همچنین، آینده شیائومی 14 سیوی دارای دوربین جلوی دوگانه 32 مگاپی،لی است. همه اینها توسط یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیب، از شارژ سریع 67 واتی تغذیه می شوند.

ما هنوز منتظر جزئیات در مورد قیمت هستیم، اما شیائومی هند قبلاً یک وب سایت رسمی Xiaomi 14 Civi را معرفی کرده است که در آن طرفداران می توانند ثبت نام کنند تا هنگام عرضه به قفسه ها مطلع شوند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/xiaomi-14-civi-launch-date_id158763