ظاهراً رندرهای رسمی سری گلکسی اس 24 از طریق یک توزیع کننده مجاز در کلمبیا درز کرده است.

با عرضه قریب‌الوقوع سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده سامسونگ، شایعات بیش از حد افزایش یافته است. در جدیدترین شایعات داغ، به نظر می رسد که یکی از شرکای رسمی کلمبیایی سامسونگ ظاهراً رندرهای رسمی مدل های گل،ی اس 24 را زودتر از موعد منتشر کرده است.

در یک پست X، مشاور @p،ionategeekz تصاویری از درزهای احتمالی را از وب سایت شریک کلمبیایی منتشر کرده است. آنها گزینه های رنگی و انواع ذخیره سازی را برای آن نشان می دهند گل،ی اس 24+ و S24 Ultra. با این حال، هیچ تصویر لو رفته ای از و،ل وجود ندارد گل،ی اس 24.

همانطور که از این تصاویر می بینید، گل،ی اس 24 اولترا ظاهرا در دو رنگ زرد و مشکی عرضه خواهد شد. در مورد نام آنها، رنگ های رنگ زرد کهربایی و سیاه اونی، نامیده می شوند. از نظر ذخیره سازی، نشت نشان می دهد گل،ی اس 24 اولترا با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، اگرچه ما معتقدیم پیکربندی های ذخیره سازی دیگری نیز برای دستگاه در دسترس خواهد بود.

همانطور که برای گل،ی اس 24+، به نظر می رسد این یکی دارای چهار گزینه رنگی است. ظاهراً هر دو رنگ زرد و مشکی که برای S24 Ultra می بینیم برای +S24 در کنار دو رنگ اضافی در دسترس خواهند بود. ظاهراً به آن ها خا،تری مرمر و بنفش کبالت می گویند. اگر سامسونگ ثابت کند که یک موجود عادت است (و ما هیچ دلیلی برای شک نداریم)، ​​این گزینه های رنگی احتمالاً برای مدل و،لی نیز موجود خواهند بود.

رندرهای به ظاهر رسمی نیز جزئیات داغ دیگری را در مورد آن ارائه می دهند گل،ی اس 24+ – پیکربندی ذخیره سازی آن. در تصویر بالا، مدل 256 گیگابایتی را می بینیم، اما ما معتقدیم که می تواند یک گزینه 512 گیگابایتی برای اعضای می، خانواده S24 وجود داشته باشد.

با توجه به Android Headlines، ممکن است این Vivalaera.com بوده است که لوبیاها را ریخته است. ما از وب سایت بازدید کردیم تا بفهمیم آیا واقعاً این وب سایت بود که رندرهای به ظاهر رسمی را زودتر از موعد منتشر کرد. با این حال، ما نتوانستیم تصاویر ظاهراً رسمی را که اکنون در X منتشر شده است، پیدا کنیم.

سامسونگ در مورد تاریخ عرضه سری گوشی‌های هوشمند پریمیوم آتی خود همچنان متذکر می‌شود. با توجه به برخی از آ،ین شایعات در مورد این موضوع، با این حال، ما معتقدیم که دستگاه ها در تاریخ 18 ژانویه 2023 نور روز را خواهند دید.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-s24-lineup-official-renders-supposedly-leak_id153829

چت و تماس امن دیوار. کتاب شیمی مواد غذایی.