عکس ها نقص عمده ای را در پنل شیشه ای پشت آیفون 15 پرو نشان می دهد

به طور کلی، آیفون یک دستگاه محکم و خوش ساخت است. اما گاهی اوقات چیزی در فرآیند تولید اشتباه می شود. آیفون 15 پرو را که متعلق به مش، Reddit “mr_rake” است، انتخاب کنید. ع،‌های دستگاه که توسط مالک دستگاه در Reddit به اشتراک گذاشته شده است، لبه‌های فرسوده‌ای را درست در زیر گوشه سمت راست پنل پشتی نشان می‌دهد. صاحب دستگاه از یک قاب م،ار استفاده می کند اما استفاده از لوازم جانبی را به وضعیت رو به وخامت تلفن متصل نمی کند.
در Reddit، “mr_rakue” می نویسد، “من متوجه شدم که لبه های آیفون من نوعی ،ب دارد که در امتداد لبه های پشت پوست کنده می شود. آیا هیچ یک از شما با آن برخورد کرده اید؟ من از Rhino،eld Mod NX استفاده کرده ام اما این کار را نمی کنم.” نمی بینم که چگونه این می تواند روی پشت بدن تأثیر بگذارد. من واقعاً تعجب می کنم که این نوع ،ب حتی در پشت وجود دارد. به نظر می رسد کل پشت یک بر،ب است که در شرف جدا شدن است.”
Redditor دیگری به نام “JDT33658” متوجه مشکل مشابهی با خود شد آیفون 15 پرو بعد از دو روز. او دستگاه را به اپل برد (احتمالاً اپل استور مجاور) و به او گفتند که ،بی که برای پایین نگه داشتن شیشه عقب استفاده می‌شود به درستی استفاده نشده است. اپل گفت که گوشی شروع به کنده شدن کرد زیرا مواد از لبه دستگاه بیرون زده بودند.

اگر این اتفاق برای آیفون شما افتاد، در مقابل وسوسه انتخاب نقص یا کشیدن آن مقاومت کنید. همچنین، تا زم، که فرصت ندارید گوشی را به فروشگاه اپل یا مرکز تعمیرات مجاز بیاورید، نسبت به قرار دادن دستگاه در معرض آب بسیار محتاط باشید، زیرا باز شدن مواد ممکن است مربوط به IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد.

از دیگر پیشنهادات ذکر شده توسط Redditors می توان به احتمال تقلبی بودن گوشی یا تعمیر گوشی قبلی و نصب اشتباه پنل شیشه ای عقب جدید اشاره کرد (این موضوع توسط مالک تکذیب شد).

پست دیگری از یک کاربر Reddit به نام “TheManc،t” است که آیفون 15 پرو واحد سری نیز از همین مشکل رنج می برد. او نوشت: “اگر مال شما همان چیزی است که مال من بود، آن را نکشید. این ،ب برای شیشه پشتی (بین قاب تیت،ومی و شیشه) است و احتمالاً IP68 را تحت تأثیر قرار می دهد. من مقدار بسیار کمی داشتم و از یک شیشه بسیار تیز استفاده کردم. تیغه نازک و آن را در امتداد پشت بلغز،د – مراقب باشید تیغه آنقدر عمودی نباشد که ،اشیده شود یا داخل قاب فرو برود، اما ،ب را برش دهید. خیلی بد است که از کارخانه بیرون می آید.”

به نظر می رسد این یک نقص تولیدی باشد، اما تصمیم گیری در این مورد بر عهده اپل خواهد بود. اگر مشاهده کردید که این اتفاق برای آیفون شما می افتد، برنامه ریزی کنید تا در اسرع وقت از فروشگاه اپل یا یک مرکز خدمات مجاز بازدید کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/real-gl،-panel-،ling-ip،ne-15-pro_id153920

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم. چت و تماس امن دیوار.