فیسبوک و اینستاگرام در سواحل شرقی و غربی ایالات متحده با قطعی مواجه شدند

بر اساس گزارش DownDetector، اینستاگرام و فیسبوک همتای پایدار آن هر دو در عصر سه‌شنبه دچار اختلال شدند. تعداد کاربران اینستاگرام که مشکلی را به DownDetector گزارش ،د در ساعت 9:47 شب به وقت شرقی به 11965 نفر رسید در حالی که 62 نفر در ساعت 7:01 بعد از ظهر به وقت شرقی مشکل داشتند. فیس‌بوک، در ساعت 9:48 بعد از ظهر، 650 شکایت با DownDetector ارسال کرد در مقایسه با 49 شکایتی که در ساعت 7:02 بعد از ظهر به وقت شرقی در سایت ثبت شد.

71 درصد از شکایات کاربران فیس بوک به مشکلاتی در این وب سایت اشاره کرده اند، 20 درصد با این برنامه مشکل دارند و 10 درصد نمی توانند وارد سایت رسانه اجتماعی شوند. چندین شکایت گفتند که فیس بوک بارگذاری نمی شود. در مورد اینستاگرام، 55 درصد از شکایات حول برنامه بود، 33 درصد از اتصال به سرور شکایت داشتند، و 12 درصد نتوانستند وارد شوند. نظرات ارسال شده در DownDetector نشان می دهد که چگونه برنامه امروز عصر راه اندازی و اجرا نمی شود. همانطور که یکی از کاربران نوشت: “Ughhh ،?”

پلتفرم رسانه اجتماعی Threads اینستاگرام نیز شاهد افزایش شدید شکایات ثبت شده توسط DownDetector بود، اگرچه دومی می‌گوید که این پلتفرم فقط یک «مشکل احتمالی» را نشان می‌دهد. از هیچ شکایتی در ساعت 7:19 بعد از ظهر به وقت شرقی، 125 شکایت در ساعت 9:49 بعد از ظهر به وقت شرقی مح،ه شد. 72 درصد از کاربران Threads با برنامه مشکل داشتند، 25 درصد از وب سایت شکایت داشتند و 3 درصد با اتصال به سرور مشکل داشتند. همانطور که یکی از کاربران Threads در DownDetector گفت، “Threads برای من خیلی زود ،اب شده است. هر ، دیگری؟”

دیگر پلتفرم‌های متصل به متا که مشکل احتمالی در DownDetector را نشان می‌دهند، فیس‌بوک مسنجر و واتس‌اپ هستند.

به نظر می رسد قطعی این خدمات متا به شدت در نیویورک و کالیفرنیا متمرکز شده است. تاکنون هیچ نظری از سوی این شرکت ندیده ایم. در صفحه وضعیت متا و قطعی محصولات تجاری متا، مدیر تبلیغات اختلالات عمده ای را نشان می دهد. API مسنجر برای اینستاگرام نیز اختلالات عمده ای را نشان می دهد. در 5 مارس، میلیون‌ها کاربر در فیس‌بوک، اینستاگرام، Threads و مسنجر مشکلاتی را در دسترسی به سایت پیش از حل نهایی مشکل گزارش ،د.

این یک داستان در حال توسعه است و به روز خواهد شد. لطفاً بعداً دوباره بررسی کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Facebook-and-Instagram-experiencing-outages-along-the-East-and-West-Coasts-of-the-U.S._id158316

اسانس و طعم دهنده.