قبل از تصمیم گیری در مورد جزیره پویا همانطور که می دانید، اپل ایده های دیگری داشت

هنگامی که اپل جزیره پویا را در طول رویداد 2022 به نمایش گذاشت، واکنش اولیه برخی از تماشای پخش زنده شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز بود. دیگران تحت تأثیر قرار نگرفتند. با عرضه Dynamic Island در هر چهار مدل آیفون 15 در سال جاری، کاربران آیفون بیش از هر زمان دیگری این ویژگی را تجربه کرده اند. در حالی که من یکی از ،، بودم که هنگام رونمایی از جزیره پویا هیجان زده بودم، اما در بیشتر موارد تحت تأثیر آن قرار گرفته ام.
طبق اطلاعات به دست آمده توسط MacRumors، اپل قبل از تصمیم گیری در مورد مکان نهایی و قابلیت های Dynamic Island، مکان ها و فرمت های دیگری را در نظر گرفته است. MacRumors بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده بود، رندرهایی ایجاد کرد که نشان می‌داد اگر اپل تصمیم می‌گرفت راه دیگری را برای جایگزینی این ناچ انتخاب کند، این مفاهیم دیگر چگونه به نظر می‌رسیدند.

یکی از گزینه‌های جایگزین جزیره پویا، یک صفحه عمودی در سمت راست نمایشگر قرار می‌داد که برخی از نمادها را که معمولاً در نوار وضعیت در سمت راست بالای صفحه نمایش وجود دارد، نشان می‌داد. این زمان، قدرت سیگنال سلولی (نوارهای بدنام)، نشانگر Wi-Fi، روشنایی صفحه نمایش، صدا و نشانگر عمر باتری را نمایش می‌دهد. وقتی از این صفحه استفاده نمی شد، ظاهر نمی شد.

یکی دیگر از احتمالات، و من واقعاً دوست دارم، بریدگی را در نوار وضعیت سیاه و سفید بزرگ در بالای صفحه پنهان کرد. زمان در سمت چپ با نمادهای نوار وضعیت در سمت راست نمایش داده می شود. از آنجایی که گوشی دارای یک پنل OLED است، ایجاد رنگ سیاه روی صفحه نمایش نیاز به خاموش ، پی،ل های من، دارد که به بهبود عمر باتری نیز منجر می شود.

هنگامی که اپل جزیره پویا را ایجاد کرد، در ابتدا بالای صفحه نمایش تقریباً تمام عرض نمایشگر را پوشانده بود. اما اپل تصمیم گرفت که بهتر است در صورت ،وم، جزیره دینامیک را تغییر دهد. این شرکت همچنین قابلیت‌های دیگری را برای جزیره دینامیک در نظر گرفته است، از جمله یکی که صدای تلفن را نشان می‌دهد، دیگری که ردیفی از میانبرهای سیستم را نمایش می‌دهد، و دیگری که از طرحی که قبلاً دیده نشده بود برای تماس‌های تلفنی در حال انجام استفاده می‌کرد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-considered-other-options-for-the-dynamic-island_id155662

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.