قرارداد Doorbuster Amazon UK Sony Xperia 10 V را با قیمتی غیرقابل مقاومت عرضه می کند

آیا دوست دارید سال جدید را با یک گوشی هوشمند جدید آغاز کنید؟ خوب، اگر در بریت،ا زندگی می کنید، ممکن است چیزی برای شما داشته باشیم. این یک معامله است، یک دزدی است که در آمازون محلی شما در ،ستان موجود است. تاجر یک پیشنهاد عالی برای Sony Xperia 10 V دارد که به شما کمک می کند این دستگاه چشمگیر را با قیمت 100 پوند ارزان تر، که معادل 25 درصد پس انداز است، تهیه کنید. با کنار گذاشتن جشن های جمعه سیاه سال گذشته، این تخفیف فعلی سونی را به ارمغان می آورد. گوشی هوشمند با کمترین قیمت به علاوه، این فقط تخفیف نیست که این توله سگ را در حال حاضر به یک انتخاب برتر تبدیل می کند. بنابراین، بیایید بیشتر غواصی کنیم تا دریابیم که چرا باید ا،پریا 10 ولت را با این قیمت انتخاب کنید.

Xperia 10 V دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED فوق العاده جذاب با حدا،ر روشنایی چشمگیر است. در واقع، گوشی سونی یکی از درخشان‌ترین صفحه‌نمایش‌ها را در گروه قیمتی خود دارد که حتی از گل،ی A54 در اندازه‌گیری‌های صفحه نمایش ما ش،ت می‌دهد.

سایر ویژگی‌های چشمگیر عبارتند از محافظ Corning Gorilla Gl، Victus در جلو و منتظر آن باشید – بلند،ای استریوی جلو! اگر نمی‌دانستید، آن‌ها برای گوشی‌های آن ک، کمتر رایج می‌شوند. صدای سیستم بلندگو نیز شگفت‌انگیز است و حتی یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری به‌علاوه یک کدک LDAC برای صدای Hi-Res وجود دارد.

در داخل، Xperia 10 V دارای یک چیپست Snapdragon 695 5G است. این همان SoC است که در مدل قبلی دارید، با این حال تلفن کاملاً خوب کار می کند. ی،ی در حین استفاده نباید دچار لکنت های آزاردهنده شوید. خارج از جعبه، این گوشی هوشمند روی اندروید 13 اجرا می‌شود و تجربه‌ای تمیز را به شما می‌دهد که ا،ر کاربران باید از آن استقبال کنند.

بخش دوربین ناامید کننده نیست. شما یک سنسور اصلی 48 مگاپی،لی دریافت می کنید که با یک لنز فوق عریض 8 مگاپی،لی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپی،لی تکمیل می شود، به این م،ی که تنظیمات دوربین عقب برای تلفنی که اکنون می تواند با قیمتی کمتر از 300 پوند متعلق به شما باشد، بسیار همه کاره است. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپی،لی دارید.

Xperia 10 V همچنین به یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که کل تصویر را به زیبایی کامل می کند. همانطور که می بینید، این گوشی چیزهای زیادی برای ارائه دارد و اکنون که ۱۰۰ پوند ارزان تر است، می گوییم ارزش هر پنی را دارد! از دست ندهید

منبع: https://www.p،nearena.com/news/sony-xperia-10-v-doorbuster-deal-amazon-uk_id154299

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.