قیمت شیرآلات صنعتی زیاد است؟ نمایندگی اصلی شیرآلات شودر | کسری سارانقیمت شیرآلات صنعتی زیاد است؟ نمایندگی اصلی شیرآلات شودر | کسری ساران

این شیر ها در حین باز بودن افت فشار کمی در سیال ایجاد میکنند. تعداد زیادی از شیرآلات مخصوص هستند، که برای صنایع خاص توسعه پیدا کرده اند، به عنوان نمونه می توان اسکراپر ها را نام برد. این نوع شیرآلات صنعتی خود دارای چندین مدل می باشند که در صنعت های گوناگون کاربرد دارند. شیرآلات صنعتی است که به سیال اجازه می‌دهد فقط در یک جهت جریان پیدا کند. شیر یکطرفه معمولاً در کاربردهایی استفاده می‌شوند که باید از برگشت جریان در آن‌ها جلوگیری شود و عمدتاً در پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی کاربرد دارند. جریان سیال توسط بالا و پایین رفتن المان کنترلی شیر کنترل می شود.

  • به طور معمول در سیستم های لوله کشی با قطر کم در صورت نیاز به کنترل دقیق جریان، استفاده می شوند.
  • همچنین میزان افت جریان در این نوع ولوها بیشتر از سایر ولوهاست؛ چرا که مجرای عبور این ولوها به صورت S شکل می باشد.
  • برای ساخت این نوع شیر از متریال نیکل یا فولاد ضدزنگ استفاده می‌شود.
  • فشار شکن ها کاربرد وسیعی دارند و به شکل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

هنگامی که دریچه کشویی به سمت بالا برود و از مسیر جریان سیال عبوری خارج شود و در نتیجه هیچ مقاومتی در مقابل عبور جریان ندارد ولی اگر کشو سمت پایین رفته‌باشد جریان عبوری به علت تغییر مسیر و برخورد با کشو دچار افت فشار می‌شود. کارکرد شیرآلات زاویه‌ای کاملا مشابه شیر کروی است ولی زاویه بین ورودی و خروجی آن برخلاف شیرهای کروی 90 درجه است و افت فشار کمتری نسبت به آن‌ها ایجاد می‌کند. هر مدل از شیر آلات صنعتی مناسب برای یک مکان و کاربردی خاص می باشد. همینطور شیوه باز و بسته شدن ( به وسیله اهرم یا الکتریکی ) در هنگام تهیه این محصولات مهم می باشد. 608  الزامات مورد نیاز برای شیرهای توپی فولادی مناسب برای صنایع نفت، پتروشیمی و کاربردهای صنعتی را مشخص می‌کند. شیرآلاتی که بدون نیاز به اپراتور و به صورت خودکار باز و بسته می‌شوند، اتوماتیک گفته می‌شود.

شیر ویفری پلیمری

شیرهای یک چهارم چرخشی در یک چرخش 90 درجه ای دسته ، دامنه حرکتی کاملی را ارائه می دهند. این باعث می شود آن ها برای شرایطی که دقت به اندازه اقدام سریع و باز یا بسته شدن آسان مهم نیست ، ایده آل باشد. دراین بخش قصد داریم به سه سوال رایج در باره شیرآلات صنعتی پاسخ دهیم تا اگر شما نیز در این زمینه سوالی دارید، پاسخ خود را دریابید تا درک بهتری از شناخت شیرآلات به دست آورید. این شیرآلات در مدل های اتوماتیک و دستی وجود دارند که به منظور کاربرد های به خصوص استفاده می شوند. بسیار شبیه شیرآلات دروازه‌ای هستند اما معمولا از آن‌ها کوچکتر و جمع و جورتر می‌باشند. معمولاً برای دوغاب‌ها (Slurries) یا پودرها (Powders) در سرویس‌های قطع و وصل به کار می‌روند.

شیرآلات زاویه‌ای (angle valves) :

نوع  کنترل اتوماتیک مانند شیرهای کنترل تلمبه، شیرهای فشارشکن و غیره ترجیحا در حالت افقی نصب می شوند . در این نوع شیر افت فشار پایین می باشد و در سر لوله لوله های طویل قابل استفاده است. اجزای داخلی شیر تریم گفته می‌شود که شامل نشیمنگاه، ساقه و دیسک میگردد حرکات پایه و کنترل جریان در یک شیر به خاطر وجود تریم می باشد. اصلی‌ترین استفاده این شیرها در سرویس‌های تنظیم جریان خواهد بود به این شکل کنترل بهتری انجام خواهد شد. برند و مجموعه پایپینو با توسعه و گسترش زیر ساخت های صنعت همواره نوآوری و کیفیت را الگوی خود قرار داده است. مجموعه پایپینو با ارایه پیشنهادات قیمتی مناسب، شرایط پرداخت دلخواه شما و تضمین قرارداد با شرایط آسان مناسب پیشبرد اهداف هر سازمان و کسب و کاری است.

عملگر شیرآلات صنعتی

همۀ ما برای باز و بسته کردن جریان گاز در منازل مسکونی خود از این نوع شیر استفاده کرده‌ایم. شیر صنعتی از قسمت‌های خاصی تشکیل شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بدنه، درپوش، دیسک، نشیمنگاه (سیت)، تریم، عملگر، ساقۀ شیر (استم)، یوک و آب‌بند اشاره شیر صافی کرد. اگر به دنبال برترین برندهای تولیدکننده شیرآلات صنعتی هستید، برندهای شیرود، فرداب و نهراب گزینه مناسبی برای انتخاب شیرآلات صنعتی هستند. کاتالوگ شیر های صنعتی در برند های مختلف و مدل های متنوع در صفحه مختص به هر محصول در قسمت منو موجود میباشد. شما میتوانید محصول مورد نظرتان را در قسمت منو پیدا کنید و موارد مورد نیازتان را در آن محصول بیابید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار