متأسفانه، سیستم عامل کروم که روی اندروید اجرا می شود، تنها یک اثبات مفهوم است

گوگل اخیراً از پروژه جذابی با نام «Ferrochrome» رونمایی کرده است که پتانسیل اجرای Chromium OS، پایه منبع باز Chrome OS، را در دستگاه های اندرویدی نشان می دهد. در حالی که این خبر باعث ایجاد هیجان و گمانه زنی در مورد ادغام احتمالی این دو سیستم عامل شد، گوگل تصریح کرده است که Ferrochrome در درجه اول یک اثبات مفهومی برای نشان دادن قابلیت های چارچوب مجازی سازی اندروید 15 بود. همانطور که توسط Android Aut،rity گزارش شده است، این پروژه در زمان فاش شد. یک رویداد خصوصی Google برای شرکای Android، که در آن این شرکت سیستم عامل Chromium را در یک ماشین مجازی در دستگاه پی،ل 8 نشان داد. این موضوع گمانه‌زنی‌ها را در مورد برنامه‌های گوگل برای سیستم‌عامل کروم بر روی سخت‌افزار آن دامن زد، اما این شرکت از آن زمان تائید کرده است که این تنها یک نمایش فنی بوده است.

تصویر کوچک ویدیو

گزارش قبلی از سیستم عامل کروم در حال اجرا بر روی اندروید، که اکنون به ،وان یک tst حذف شده است

در مصاحبه ای، سامیر سمات، رئیس ا،یستم اندروید و دیو برک، معاون مهندسی پلتفرم اندروید، زمینه ای را برای فروکروم فراهم ،د. آنها توضیح دادند که این پروژه حاصل تلاش‌های مداوم گوگل برای افزایش امنیت اندروید با انتقال کدهای حساس از TrustZone، یک محصور امن در CPUهای ARM، به ماشین‌های مجازی است. اندروید 15چارچوب مجازی سازی به روز شده، با پشتیب، از سیستم عامل های گرافیکی و شتاب GPU، فرصت من،ی را برای آزمایش این قابلیت جدید فراهم کرد.

برک اظهار داشت: “ما به یک نسخه نمایشی نیاز داشتیم، و چه چیزی واقعا جالب بود؟ بیایید سیستم عامل کروم را در آنجا قرار دهیم، این واقعا خنده دار خواهد بود! آیا واقعاً می تواند کار کند؟ و کار می کند! اما تا آنجا که پیش رفت. نسخه ی نمایشی فناوری.” Samat این احساس را تکرار کرد و اشاره کرد که Ferrochrome یک “چالش واقعاً جالب” برای تیم است تا مرزهای فناوری جدید مجازی سازی را پشت سر بگذارد.

اگرچه Ferrochrome ممکن است منجر به ادغام فوری سیستم‌عامل کروم در دستگاه‌های اندرویدی نشود، نگاهی اجمالی به آینده مجازی‌سازی اندروید و پتانسیل آن برای گسترش قابلیت‌های پلتفرم ارائه می‌دهد. این پروژه علاقه و بحث های زیادی را در جامعه فناوری برانگیخت و بسیاری ابراز امیدواری ،د که گوگل در نهایت این مفهوم را به ثمر برساند. برای کاربران سیستم عامل کروم، این یک آرزوی طول، مدت بوده است که برای مدت کوتاهی دست یافتنی به نظر می رسید.

همانطور که گوگل به کشف امکانات مجازی سازی اندروید ادامه می دهد، Ferrochrome به ،وان یادآور تمایل این شرکت برای آزمایش ایده های جدید است. چه این پروژه خاص به بازار بیاید یا نه، مطمئناً بحثی را در مورد آینده اندروید و پتانسیل آن برای تکامل به روش‌های غیرمنتظره ایجاد کرده است. امیدواریم گوگل در این “تست” تجدید نظر کند و این رویا را برای طرفداران اندروید و سیستم عامل کروم محقق کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/unfortunately-chrome-os-running-on-android-is-only-a-proof-of-concept_id158394

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.