مدیر وال استریت می گوید دیش می تواند ظرف 4 تا 6 ماه آینده ورشکستگی کند

در ماه نوامبر به شما گفتیم که گزارش ضعیف سه ماهه سوم از Dish Network باعث شد شرکت وال استریت Moffett Nathanson بگوید: “احتمال بسیار زیاد در اینجا همیشه این بوده است که Dish در چند سال آینده ورش،ت شود. نتایج امروز احتمالاً تسریع خواهد شد. که.” در ماه مارس گذشته، زم، که دیش گزینه ،ید طیف 800 مگاهرتز از T-Mobile را رد کرد (که قبلاً 100 میلیون دلار برای آن پرداخت کرده بود. تی موبایل برای تمدید تاریخ انقضا این گزینه)، این شرکت در یک پرونده SEC بی،ه ای را ارائه کرد.

Ec،Star/Dish ممکن است مقدار زیادی پول نقد کند تا به فعالیت خود ادامه دهد

در یک پرونده SEC که تصمیم خود را برای انتقال امواج رادیویی که می توانست از آن ،یداری کند توضیح می داد تی موبایل، خود دیش نوشت که در 12 ماه آینده “مقدار قابل توجهی پول نقد” خواهد سوزاند و این “تردید اساسی در مورد [the company’s] توانایی ادامه کار به ،وان یک فعالیت ادامه دار.” MoffettNathanson یک بوتیک وال استریت است که روی بخش هایی از جمله مخابرات تمرکز دارد. مدیر عامل ارشد کریگ موفت پیش بینی جدیدی در مورد Dish Network انجام داده است که شامل پیش بینی زمان Dish است. ورش،ت خواهد شد

در ابتدای سال جاری، Ec،Star با Dish Network ادغام شد. در 8 مه، پس از گزارش Ec،Star درآمد سه ماهه اول، کریگ موفت در یادداشتی به مشتریان نوشت که محتمل ترین نتیجه برای شرکت، تشکیل پرونده ورش،تگی در چهار تا شش ماه آینده است.

طی تماسی که پس از آ،ین گزارش درآمد با رسانه ها برگزار شد، پل اوربان، مدیر مالی Ec،Star و EVP گفت که این شرکت ۲ میلیارد دلار بدهی دارد که باید در ماه نوامبر پس از پرداخت یک میلیون دلار بدهی در ماه مارس با استفاده از پول نقد پرداخت کند. آینده خوب به نظر نمی رسد زیرا مدیر اجرایی خاطرنشان می کند که شرکت پول نقدی برای پرداخت ماه نوامبر ندارد.

اوربان گفت: «در حال حاضر نقدینگی لازم یا جریان‌های نقدی پیش‌بینی‌شده در آینده برای تأمین مالی عملیات سه ماهه چهارم یا بدهی‌هایی که در ماه نوامبر سررسید می‌شود، نداریم. ما در حال مذاکره با منابع مالی در تمام سطوح ساختار سرمایه خود هستیم.» باید Ec،Star را که دیش پرداخت کرده ناراحت کند تی موبایل 100 میلیون دلار برای تمدید تاریخ انقضا برای 800 مگاهرتز در طیف باند پایین که به هر حال ن،ید.

Moffett می گوید که Ec،Star برای یافتن بودجه مشکل خواهد داشت و نمی تواند بیشتر طیف بی سیم خود را قبل از پایان سال 2026 بفروشد. با توجه به هزینه های سنگین آنها در حراج های طیف قبلی (تا حدی به دلیل قیمت بالاتر به لطف شرکت Dish Network در مزایده)، رقبایی مانند Verizon، تی موبایل، و AT&T ممکن است در موقعیت مالی برای ،ید طیف بی سیم از Dish نباشد.

این شرکت در پایان سه ماهه اول سال 2024، 7.3 میلیون مش، بی سیم داشت

دیش هنوز باید اه، تعیین شده توسط FCC را که برای توجیه تایید آژانس نظارتی ایجاد شده است، برآورده کند. تی موبایل،ید Sprint. هدف بعدی مست،م آن است که Dish تا سال 2025 75 درصد از هر یک از مناطق مجوز طیف خود را با 5G پوشش دهد.

اعداد سه ماهه فقط برای دیش خوب به نظر نمی رسند. در طول سه ماهه اول سال 2024، این شرکت 81000 مش، تلفن های اعتباری را از دست داد که مطابق با عملکرد سه ماهه اول سال 2023 بود. اوربان می گوید که Boost Mobile در ماه مارس به طور خالص برای رشد مش،ین مثبت بوده است، بنابراین امیدواری وجود دارد که شتاب تغییر کرده باشد. و با راه اندازی Boost Infinite، این شرکت مشغول تلاش برای انتقال مش،ین به شبکه 5G خود است.

در پایان سه ماهه اول، این شرکت 7.3 میلیون مش، بی سیم داشت و درآمد ،ده فروشی بی سیم از 974.9 میلیون دلار در مدت مشابه سال قبل به 905.8 میلیون دلار کاهش یافت.

جان سویرینگا، رئیس فناوری و مدیر ارشد اجرایی Ec،Star و Dish Wireless، می‌گوید که از هر 10 دستگاهی که در Q1 فعال شده، پنج دستگاه می‌توانند به شبکه 5G Boost در کنار شبکه‌های متعلق به شرکای MVNO آن متصل شوند. از هر پنج دستگاه، سه دستگاه می‌توانند مستقیماً به زیرساخت شبکه Boost متصل شوند.

اما تا زم، که یک تزریق نقدی عمده وجود نداشته باشد، زمان برای Ec،Star و Dish رو به کاهش است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/dish-could-file-for-bankruptcy-less-than-a-year-from-now_id158223

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.