مشتریان AT&T با آیفون 12 و جدیدتر در نهایت می توانند از طریق ماهواره تماس بگیرند

شاید به خاطر داشته باشید که در سپتامبر 2022، هواوی با یک روز پیشی گرفتن از اپل، اولین تولیدکننده گوشی بود که گوشی هوشمندی را معرفی کرد که می‌تواند پیام‌های متنی را برای خدمات اضطراری در مناطقی که سیگنال‌های تلفن همراه وجود ندارد ارسال کند. SOS اضطراری اپل از طریق ماهواره، که برای اولین بار در خط آیفون 14 عرضه شد، قبلاً زندگی را نجات داده است. این ویژگی به کاربران امکان می دهد پیام متنی ارسال کنند که توسط خدمات امداد و نجات و اورژانس برای ارسال کمک به مکان کاربر آیفون استفاده می شود، حتی اگر آن مکان سرویس تلفن همراه نداشته باشد.
فناوری AT&T-AST SpaceMobile با هر تلفن هوشمندی که از 5G پشتیب، می کند کار می کند، به این م،ی که اولین آیفونی که از 5G پشتیب، می کند، آیفون 12 سری، می تواند با این سرویس سازگار باشد. اپراتورهای دیگر نیز در حال کار بر روی سرویس های رقیب مانند T-Mobile هستند که با SpaceX ایلان ماسک و زیرمجموعه کاملاً متعلق به Starlink آن کار می کند. در ژانویه، اسپیس ای، اعلام کرد که به لطف آزمایشی که پیام‌های متنی جدیدی را از تلفن‌های هوشمند اصلاح‌نشده روی زمین به ماهواره‌های آسمان ارسال و دریافت می‌کرد، تأیید کرد که این سیستم کار می‌کند. در نهایت، این مشارکت امیدوار است که خدمات صوتی و داده را اضافه کند.
اپل داد آیفون 14 ،یداران 36 ماه رایگان SOS اضطراری از طریق ماهواره به لطف یک سال اضافی که غول فناوری به آن پرداخته است (آیفون 15 کاربران به مدت 24 ماه خدمات رایگان خواهند داشت). می‌د،د که با همه شرکت‌هایی که در ارائه خدمات ماهواره‌ای روی تلفن شما نقش دارند، از جمله تولیدکنندگان تلفن، شرکت‌های ماهواره‌ای و اپراتورها، «رایگان» تا آنجا که به آنها مربوط می‌شود، یک کلمه چهار حرفی است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/at-t-ip،ne-12-and-later-could-offer-satellite-calls_id158405

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. محلول ضد عفونی دست.