مشتری T-Mobile پس از شارژ بیش از حد توسط اپراتور، هیچ پول خوارباری ندارد

هر ،ی ممکن است اشتباه حسابداری کند و معمولاً هزینه های مورد مناقشه پس از بررسی بدون هیاهو توسط موسسات مالی برگشت داده می شود. اما اگر مبلغ زیادی از حساب شما برداشت شد و هیچ توضیحی برای آن وجود نداشت، حق دارید که دیوانه شوید. این همان چیزی است که برای یکی از مشتریان T-Mobile اتفاق افتاد. شوهر ونوس مگنا، کاربر Reddit، بیش از 357 دلار هزینه دریافت کرد. تی موبایل و وقتی زنگ زدند تی موبایل، شرکت حامل پاسخی در مورد دلیل اضافه هزینه آنها نداشت و از آنها خواست که پرداخت را به چالش بکشند.

VenusMagna به هیچ چیز مدیون نیست تی موبایل زیرا آنها هیچ چیز را از طریق ،ید ن،د تی موبایل و نه بخشی از هیچ قراردادی.

جفت تصمیم به ، گرفتند تی موبایل هفته گذشته برای یک اپراتور متفاوت که به گفته آنها خدمات بهتری را در منطقه خود با هزینه ماهانه کمتر ارائه می داد.

این زن و شوهر قبلاً از این واقعیت که مجبور شدند از برنامه نظامی پدربزرگ خود به یک برنامه گران‌تر مهاجرت کنند عصب، بودند. 357 دلار چهار برابر میانگین قبض ماهانه آنها بود.

در حالی که این اطمینان می دهد تی موبایل آنها را تشویق کرده است تا اتهامات خود را به چالش بکشند، آنچه نگران کننده است این است که مبلغ ،ر شده پول خواربار فروشی این زوج بوده است و بانک آنها به آنها گفته است که ممکن است بین 60 تا 90 روز طول بکشد تا آنها آن را پس بگیرند.

البته، فقط به این دلیل که یک مشتری فکر می کند که بیش از حد هزینه دریافت کرده است تی موبایل، ،وماً به این م،ی نیست که حامل مقصر است. برای مثال، این امکان وجود دارد که مشتری ناآگاهانه شماره های نرخ حق بیمه را پیامک کرده باشد.

صرف نظر از این، این یادآوری است که باید موجودی کارت‌های نقدی را که برای پرداخت‌های خودکار ماهانه استفاده می‌کنید کم نگه دارید یا کارتی را با محدودیت‌های پایین برای چنین تراکنش‌هایی انتخاب کنید تا از حوادثی مانند این جلوگیری کنید.

این یک زمان حساس برای تی موبایل. این اپراتور بسیاری از مش،ان را پس از افزایش هزینه های ماهانه ناراحت کرده است. اعتماد مشتریان نیز به دلیل هزینه های تکراری غیرمجاز برای محصولاتی که هرگز سفارش نداده اند متز،ل شده است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/T-Mobile-customer-has-no-grocery-money-left-after-being-overcharged-by-carrier_id158958

راه های ارتباطی با دپارتمان توسعه وب. کتاب شیمی مواد غذایی.