معامله زیبای گلکسی اس 24 اولترا آمازون با شکوه بازگشته است

به ،وان برترین گوشی سامسونگ، گل،ی اس 24 اولترا احتمالاً در رادار همه طرفداران سامسونگ است. اگر شما نیز به این پسر بد چشم دوخته اید، خوشحال می شوید که بد،د این پسر از تخفیف فوق العاده ای در آمازون قبل از روز پدر 2024 برخوردار است.

در حال حاضر، مدل 256 گیگابایتی در رنگ مشکی تیت،وم با 250 دلار تخفیف در قیمت خود به فروش می رسد که در صورت استفاده از این معامله، 19 درصد پس انداز شیرینی را به همراه خواهد داشت. این همان تخفیفی است که چند هفته پیش به شما گفته بودیم، و خوشحالیم که بازگشته است و به شکارچیان امکان می دهد بار دیگر در این تلفن زیبا صرفه جویی کنند.

به ،وان یک پرچمدار من، از سال 2024، گل،ی اس 24 اولترا یک نیروگاه سیار است. به لطف چیپست رده بالای اسنپدراگون 8 نسل 3 کمی اورکلاک شده و 12 گیگابایت حافظه رم، این شخص به راحتی با هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد مق، می کند.

علاوه بر این، دوربین اصلی 200 مگاپی،لی آن ع،‌هایی با ظاهری باورن،ی می‌گیرد و می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 8K ضبط کند. بنابراین، شما را در جلوی دوربین نیز تحت پوشش قرار می دهد.

البته، یک گوشی هوشمند با این کالیبر باید نمایشگر زیبایی نیز داشته باشد. بنابراین، گل،ی اس 24 اولترا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 3120 x 1440p و نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز. همچنین از HDR10+ نیز پشتیب، می‌کند که به شما امکان می‌دهد هنگام پخش محتوا در این فرمت از رنگ‌ها و روشنایی بهتری لذت ببرید.

آیا اشاره کردیم که این دختر خوش تیپ یک قلم داخلی نیز دارد؟ بنابراین، نه تنها یک گوشی هوشمند قدرتمند با نمایشگر زیبا دریافت می‌کنید، بلکه آن را با قلمی نیز دریافت می‌کنید که می‌تو،د برای یادداشت برداری سریع‌تر از آن استفاده کنید. و همه اینها با تخفیف بنابراین، وقت خود را هدر ندهید و امروز یک واحد را با قیمت کمتر از طریق این معامله به دست آورید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/galaxy-s24-ultra-amazon-deal_id159135

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات. چت و تماس امن دیوار.