مک بوک تاشو گران قیمت در سال 2026 با صفحه نمایش 20.3 یا 18.8 اینچی و تراشه M5 وارد بازار می شود.

مینگ چی کو، تحلیلگر بسیار دقیق TF International، باید منابع خود را در داخل اپل به سختی کار کرده باشد، زیرا امروز اطلاعات جدیدی در مورد مک بوک تاشو اپل در وبلاگ خود منتشر کرده است. کو می گوید که اپل دو اندازه صفحه نمایش متفاوت را برای دستگاه در نظر گرفته است، 20.25 اینچ و 18.8 اینچ. هنگامی که تا می شود، دو اندازه مختلف به ترتیب مربوط به یک لپ تاپ 14-15 اینچی و یک لپ تاپ 13-14 اینچی است.

کو می گوید که مک بوک تاشو از تراشه M5 قدرت می گیرد. اگر این زنگ به صدا در نمی آید، به این دلیل است که چنین مولفه ای هنوز توسط اپل رسمی نشده است زیرا M4 آ،ین تراشه منتشر شده در سری M اپل است و آیپد پرو جدید 11 و 13 اینچی را تامین می کند. 2024) قرص.

به گفته Kuo، اپل در تلاش است تا صفحه نمایش را تا حد امکان بدون چین و چروک کند. با توجه به فناوری درگیر در چنین تعقیب، انتظار می‌رود که نمایشگرها برای هر دستگاه 600 تا 650 دلار قیمت داشته باشند. به گفته کو، هر لولا 200 تا 250 دلار برای اپل هزینه خواهد داشت. با این حال، اگر بازدهی در طول تولید انبوه این قطعات بهبود یابد، قیمتی که اپل برای این قطعات می پردازد ممکن است کاهش یابد. LG Display شریک توسعه انحصاری اپل برای نمایشگر خواهد بود در حالی که Amphenol همان ،وان را برای لولا خواهد داشت.

Kuo می گوید که بر اساس هزینه پنل ها و لولاها، مک بوک تاشو گران خواهد بود و Bill of Materials (BOM) به BOM برای Vision Pro نزدیک می شود. کو پیش‌بینی می‌کند که محموله‌های مک‌بوک تاشو از محموله‌های مک‌بوک تاشو فراتر خواهد رفت ویژن پرو با بیش از 1 میلیون دستگاه در سال 2026 ارسال شده است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-c،osing-between-two-screen-sizes-foldable-macbook_id158641