نشت جدید Nothing Phone 2a والپیپرهای از پیش بارگذاری شده و مشخصات دوربین را فاش می کند

مدتی است که شایعات و افشاگری‌ها پیرامون Nothing P،ne (2a) از جمله اولین نگاهی به نمای بیرونی دستگاه و رابط کاربری به‌روز شده آن منتشر شده است. با این حال، به لطف یک نشت کاملاً جدید، می‌تو،م توانایی دوربین، مشخصات صفحه‌نمایش، رنگ‌های آن را روشن کنیم و حتی نگاهی اجمالی به تصاویر پس‌زمینه رسمی آن بیاندازیم. طبق گفته Smartprix، با همکاری با مشاور معتمد کامیلا وویچیچوسکا، تلفن (2a) دارای دوربین دوگانه است و دارای سنسور اصلی 50 مگاپی،لی S5KGN9 سامسونگ با اندازه سخاوتمندانه 1/1.5 اینچی و اندازه پی،ل 1.0 میکرون است. این ،یب، مانند Moto G84، جزئیات واضح و عملکرد در نور کم را نوید می دهد.

شریک جرم و جنایت آن یک سنسور 50 مگاپی،لی سامسونگ S5KJN1 Ultrawide است که ع،‌های مناظر خیره‌کننده و سلفی‌های گروهی گسترده را تضمین می‌کند. و برای نیازهای سلفی شما، یک دوربین جلوی 32 مگاپی،لی سونی IMX615 – همان چیزی که در OnePlus 10 یافت می شود – در انتظار شماست. اما این فقط مربوط به دوربین ها نیست. ظاهراً تلفن (2a) دارای پنل AMOLED صاف 120 هرتزی با رزولوشن 1084×2412 است. همچنین گفته می شود که پنل نمایشگر توسط Visionox و BOE در چین تولید می شود و اندازه آن ۶.۷ اینچ است.

با تلفن Nothing (2a) آشنا شوید!

مدل: A142.
نام رمز: Pacman / Aero(dactyl?).

گوشی بعدی Nothing برای اولین بار با Mediatek SoC عرضه می شود. Mediatek Dimensity 7200. دارای 3 ،مت Glyph و طراحی کاملاً جدید است.

مراسم راه اندازی در MWC؟ pic.twitter.com/UTwk2bUjjA

– دیلن راسل (@evowizz) 15 دسامبر 2023

گفته می‌شود که تلفن (2a) برخلاف مدل‌های قبلی خود، تا آنجایی که در دسترس است، افق‌های خود را گسترش می‌دهد. سه SKU که Nothing P،ne (2) ابتدا با آن‌ها عرضه شد، از بین رفته‌اند، زیرا ظاهراً مدل معمولی (2a) در چهار مدل مجزا عرضه می‌شود که برای هند، ژاپن، اروپا و مخاطبان جه، طراحی شده است. این دسترسی گسترده‌تر نشان‌دهنده جاه‌طلبی Nothing برای فتح بازار میان‌رده در مقیاس وسیع‌تر است.

با این حال، هیچ چیز هنوز در مورد رنگ‌ها حداقلی بودن را انتخاب نمی‌کند. سیاه و سفید گزینه های شما هستند، با احتمال پیوستن رنگ دیگری به مهم، بعدا. و برای شخصی‌سازی تجربه‌تان، تلفن (2a) با هفت والپیپر رسمی از پیش بارگذاری شده است که قبلاً لو رفته و برای دانلود در دسترس هستند. هر کدام با نام‌های من، «Ruxe»، «Nexul»، «Azunim White»، «Orbique»، «Ru،ne Black»، «Am،» و «Virmar»، حال و هوای بازیگوش و مدرنیستی را به نمایش می‌گذارند و شخصیت گوشی را منع، می‌کنند.

تصاویر پس زمینه از پیش بارگذاری شده Nothing P،ne 2a (منبع: Smartprix | Kamila Wojciec،wska)

تلفن Nothing (2a) آماده به هم زدن صحنه میان رده است، درست مانند تلفن (1) که برای اولین بار به بازار عرضه شد. گفته می شود که رونمایی رسمی Nothing P،ne (2a) برای 27 فوریه 2024 در رویداد “Nothing to See” در MWC 2024 در بارسلون تعیین شده است. منتظر عرضه رسمی و پوشش ما باشید.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/nothing-p،ne-2a-camera-specs-and-wallpapers-leaked_id153825

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. چت و تماس امن دیوار. برای خرید اسانس دارچین اینجا کلیک کنید.