پس از دریافت این پاسخ عجیب، نماینده آیپد مصرفکننده را گرفت و قبل از بیان اینکه هیچ کاری نمیتوانست انجام دهد، روی آن چرخید. در عوض، او به مصرف کننده گفت که باید برای رفع مشکل به یک فروشگاه شرکتی AT&T برود، حتی اگر توسط خدمات مشتری AT&T به محل Colville هدایت شود.
با توجه به اینکه نزدیکترین فروشگاه شرکتی در 75 مایلی دیگر در Spokane بود، این سفری نبود که صاحب iPad بخواهد انجام دهد. نماینده یک راه حل دیگر داشت. او به مصرف کننده گفت که اگر برای یک ماه دیگر داده پرداخت کند، شاید مشکل حل شود. اما نماینده اخطار داد. اگر این پرداخت مشکل را برطرف نکرد، امکان بازپرداخت آن وجود ندارد.
قدم زدن به فروشگاه T-Mobile در یک بلوک دورتر، تجربه ای کاملا متفاوت را به همراه داشت
در این مرحله، قهرمان ما بیشتر از AT&T نگران بود. متوجه شدن که وجود دارد تی موبایل در بلوک بعدی، او به سمت فروشگاهی رفت، جایی که در مقایسه با ،دهفروش مجاز AT&T، باید شبیه ایستگاه بزرگ مرکزی به نظر میرسید، زیرا وقتی او وارد شد، دو نماینده و دو مشتری در فروشگاه بودند. در صحبت با نماینده ای به نام آلیسا، مصرف کننده توضیح داد که با طرح داده AT&T و سفر بیهوده او به فروشگاه ،ده فروشی شخص ثالث AT&T چه اتفاقی افتاده است.
“آلیسا چیزی به من نفروخت. من فقط به قصد دریافت خدمات از آنها به فروشگاه T-Mobile رفتم – او چیزی برای فروش به من نداشت – غیر از اشتیاق و دانش او که نماینده AT&T کاملاً فاقد آن بود. اکنون سرویس AT&T را روی تلفن همراه خود دارم و به محض اتمام قرارداد سالانه من با AT&T، به T-Mo تغییر خواهم داد.” -Redditor Expensive_Service_67
آلیسا یک ساعت با صاحب iPad صحبت کرد تا در مورد این طرح صحبت کند، مطمئن شود که سیم کارت کار می کند، و مطمئن شود که پرداخت انجام شده است، که انجام شد. بنابراین مصرفکننده به خانه رسید و آیپد او کاملاً کار کرد و او را مجبور به بستن پست خود با نوشتن «Sayonara AT&T و متش، تی موبایل!”
رفتار آلیسا همان رفتاری است که باید توسط مدیران T-Mobile پاداش داده شود
و در اینجا یک یادداشت برای تی موبایل. این نوع رفتاری است که باید پاداش داده شود. در عوض، اپراتورها ترجیح میدهند به نمایندهای پاداش دهند که میتواند مشتری را متقاعد کند که قاب جدیدی ب،د که نمیخواهد، شارژر جدیدی اضافه کند که به آن نیازی ندارد، یا برای پوشش بیمهای که مصرفکننده توان پرداخت آن را ندارد، بپردازد. مشکل همین است. بجای، تی موبایل باید به نمایندگ، مانند آلیسا پاداش داد و نه تنبیه کرد که برای ماندن در کنار مصرف کننده وقت گذاشت تا مطمئن شد که او با هر چیزی که می خواهد و چیزی که نمی خواهد یا نیاز ندارد فروشگاه را ، می کند.
منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-saves-the-day_id161013