نماینده T-Mobile روز بعد از اینکه خدمات مشتری AT&T در یک تماس تلفنی مسخره می شود، صرفه جویی می کند

تی موبایل اخیراً به نجات مصرف کننده ای رسید که یک طرح 50 گیگابایتی فقط داده از AT&T برای iPad خود ،یداری کرده بود. در کمال تعجب، امروز صبح حسابش نشان داد که هیچ اطلاعاتی در دسترس ندارد. پس از برقراری تماس با AT&T، به مصرف کننده گفته شد که برای حل مشکل باید به فروشگاه AT&T برود. فاصله تا و از این مکان به 100 مایل رسید و او می خواست متوجه شود شخصی که با شماره خدمات مشتری AT&T با او صحبت کرده است اطلاعات نادرستی به او داده است.
مصرف کننده به یک ،ده فروش مجاز AT&T در کولویل، واشنگتن رفت، جایی که خدمات مشتری AT&T به او گفت که برود. در پست خود در شبکه های اجتماعی، مصرف کننده که به نام گران قیمت_خدمات_67 در Reddit، گفت که وقتی به فروشگاه رسید، یک کارمند AT&T خالی بود و روی صندلی او تکیه داده بود. هنگامی که مصرف کننده به نماینده توضیح داد که چرا در فروشگاه است و حسابش به اشتباه نشان می دهد که هیچ داده ای برای iPad خود در دسترس ندارد، به او گفته شد: “من معمولاً روی برنامه های داده برای iPad کار نمی کنم زیرا آنها معمولا” کار نمی کند.”

پس از دریافت این پاسخ عجیب، نماینده آی‌پد مصرف‌کننده را گرفت و قبل از بیان اینکه هیچ کاری نمی‌توانست انجام دهد، روی آن چرخید. در عوض، او به مصرف کننده گفت که باید برای رفع مشکل به یک فروشگاه شرکتی AT&T برود، حتی اگر توسط خدمات مشتری AT&T به محل Colville هدایت شود.

با توجه به اینکه نزدیکترین فروشگاه شرکتی در 75 مایلی دیگر در Spokane بود، این سفری نبود که صاحب iPad بخواهد انجام دهد. نماینده یک راه حل دیگر داشت. او به مصرف کننده گفت که اگر برای یک ماه دیگر داده پرداخت کند، شاید مشکل حل شود. اما نماینده اخطار داد. اگر این پرداخت مشکل را برطرف نکرد، امکان بازپرداخت آن وجود ندارد.

قدم زدن به فروشگاه T-Mobile در یک بلوک دورتر، تجربه ای کاملا متفاوت را به همراه داشت

در این مرحله، قهرمان ما بیشتر از AT&T نگران بود. متوجه شدن که وجود دارد تی موبایل در بلوک بعدی، او به سمت فروشگاهی رفت، جایی که در مقایسه با ،ده‌فروش مجاز AT&T، باید شبیه ایستگاه بزرگ مرکزی به نظر می‌رسید، زیرا وقتی او وارد شد، دو نماینده و دو مشتری در فروشگاه بودند. در صحبت با نماینده ای به نام آلیسا، مصرف کننده توضیح داد که با طرح داده AT&T و سفر بیهوده او به فروشگاه ،ده فروشی شخص ثالث AT&T چه اتفاقی افتاده است.

“آلیسا چیزی به من نفروخت. من فقط به قصد دریافت خدمات از آنها به فروشگاه T-Mobile رفتم – او چیزی برای فروش به من نداشت – غیر از اشتیاق و دانش او که نماینده AT&T کاملاً فاقد آن بود. اکنون سرویس AT&T را روی تلفن همراه خود دارم و به محض اتمام قرارداد سالانه من با AT&T، به T-Mo تغییر خواهم داد.” -Redditor Expensive_Service_67

آلیسا یک ساعت با صاحب iPad صحبت کرد تا در مورد این طرح صحبت کند، مطمئن شود که سیم کارت کار می کند، و مطمئن شود که پرداخت انجام شده است، که انجام شد. بنابراین مصرف‌کننده به خانه رسید و آی‌پد او کاملاً کار کرد و او را مجبور به بستن پست خود با نوشتن «Sayonara AT&T و متش، تی موبایل!”

رفتار آلیسا همان رفتاری است که باید توسط مدیران T-Mobile پاداش داده شود

این همان داست، است که نشان می دهد همه نمایندگان بدون اطلاع شما به دنبال راه هایی برای کلاهبرداری از شما با افزودن خطوط یا لوازم جانبی به ،ید شما نیستند. کاری که آلیسا در آن روز انجام داد، فراتر از وظیفه، T-Mobile مشتری جدیدی را به ارمغان آورد که ممکن است تمام خانواده خود را به تی موبایل. چه ،ی می داند؟ او ممکن است به دوستانش بگوید که چه اتفاقی افتاده است و آنها ممکن است به آن تغییر دهند تی موبایل.

و در اینجا یک یادداشت برای تی موبایل. این نوع رفتاری است که باید پاداش داده شود. در عوض، اپراتورها ترجیح می‌دهند به نماینده‌ای پاداش دهند که می‌تواند مشتری را متقاعد کند که قاب جدیدی ب،د که نمی‌خواهد، شارژر جدیدی اضافه کند که به آن نیازی ندارد، یا برای پوشش بیمه‌ای که مصرف‌کننده توان پرداخت آن را ندارد، بپردازد. مشکل همین است. بجای، تی موبایل باید به نمایندگ، مانند آلیسا پاداش داد و نه تنبیه کرد که برای ماندن در کنار مصرف کننده وقت گذاشت تا مطمئن شد که او با هر چیزی که می خواهد و چیزی که نمی خواهد یا نیاز ندارد فروشگاه را ، می کند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/t-mobile-saves-the-day_id161013

کتاب شیمی مواد غذایی.