نمونه اولیه سامسونگ فاش شد: قاب گلکسی بادز با نمایشگر OLED. آره یا نه؟

آن ،مت اپرا را به خاطر دارید که همه مخاطبان استودیو – تقریباً 300 نفر – یک ماشین پونتیاک G6 کاملاً جدید گرفتند (و برخی تقریباً دچار حمله قلبی شدند)؟ 20 سال پیش این اتفاق افتاد و همه روز بعد به دلیل چیزی به نام “مالیات هدیه” خوشحال نبودند، اما این داستان دیگری است.

با این حال، یک رفرین خاص در آن روز متولد شد و اکنون به ،وان ماده میم در نظر گرفته می شود. این اپرا بود که روی میکروفون دیوانه وار فریاد می زد:

ماشین می گیری… ماشین می گیری… و ماشین می گیری!

سامسونگ باید اپرا را برای اجرای مجدد همان لحظه استخدام کند، اما به جای مخاطب زنده، باید دستگاه های مختلفی را در مقابل او قرار دهد – تلفن، تبلت، ساعت هوشمند، هدفون:

شما یک نمایشگر دریافت می کنید … یک نمایشگر دریافت می کنید … و یک نمایشگر دریافت می کنید!

برای غول کره ای، این کافی نیست که گوشی های Flip و Fold از سری گل،ی Z دارای نمایشگر خارجی باشند. نه، آن‌ها می‌خواهند مایل بیشتری را پیاده‌روی کنند و یک صفحه نمایش OLED به… قاب هدفون گل،ی اضافه کنند.

دیگری وجود دارد…

راستش را بخواهید، یک جعبه هدفون دیگر با نمایشگر وجود دارد که ممکن است به طور تصادفی با آن برخورد کرده باشید. این یک مدل هدفون JBL است (به طور دقیق، JBL’s Tour Pro 2) و صفحه نمایش روی کیس، مستطیل شکل است. این باعث می شود که آن را مانند یک آی پاد از یک جهان جایگزین به نظر بیاورد.

چیز جدید سامسونگ

بازگشت به سامسونگ و جدیدترین دستگاه جالب آن. این غول آسیایی انواع جدیدی از صفحه‌نمایش‌های OLED را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشت: صفحه‌نمایش تلویزیون و م،تور روشن‌تر، صفحه‌نمایش لپ‌تاپ نازک‌تر، صفحه‌نمایش تاشو دوگانه برای گوشی‌ها، صفحه‌نمایش منحنی و چرخاننده برای خودروها، و حتی صفحه‌نمایش‌های لمسی OLED برای هدفون‌های بی‌سیم (از طریق گوشی) SamMobile). این فقط یک نمونه اولیه است، اما با پنل OLED دایره‌ای بسیار عالی به نظر می‌رسد – آیا این صفحه نمایش‌های گل،ی واچ به چه چیزی تبدیل شده‌اند؟

این Earbuds OLED Case نامیده می‌شود و نمایشگر کاملاً کاربردی است – می‌تواند مواردی مانند سطح باتری هدفون‌ها و قاب را نشان دهد، می‌تواند حالت‌های صوتی و وضعیت ANC (حذف نویز فعال) را نمایش دهد. به طور بالقوه، بسیاری از تنظیمات را می توان به جای باز ، برنامه هدفون در تلفن جفت شده، از روی قاب تنظیم و تنظیم کرد. کاربران همچنین می‌توانند مستقیماً از صفحه نمایش روی قاب هدفون به دستگاه دیگری سوئیچ کنند.

یک ویدیوی کوتاه اما بسیار آموزنده از ویرایشگر ارشد CNET Lisa Eadicicco وجود دارد که در یوتیوب است و Earbuds OLED Case را با شکوه تمام نشان می دهد:

تصویر کوچک ویدیو

بنابراین، آیا شما درگیر هستید؟ آیا می‌خواهید روی قاب هدفون خود نمایشگری داشته باشید… یا می‌ترسین این گوشی شکننده باشد و به سرعت ، بخورد؟

منبع: https://www.p،nearena.com/news/samsung-prototype-galaxy-buds-case-with-oled-display_id154157

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. چت و تماس امن دیوار. استفاده از ضد انعقاد سیترات سدیم :.